ח' אייר התשפ"ד
16.05.2024

(א)רז ועזב • סער נותר ללא יועץ לענייני חרדים

רז קיל, יועצן לענייני חרדים של גדעון סער, התפטר לטובת משרה בצוותו של נפתלי בנט, המתמודד לתפקיד היו"ר בפריימריז של 'הבית היהודי' • טרם ידוע מי ימלא את תפקידו

גדעון סער
גדעון סער

כמעט במפתיע הודיע הבוקר רז קיל, יועצו לענייני חרדים של שר החינוך גדעון סער, על סיום תפקידו במשרד.

טרם ידוע מי ימלא את תפקידו, אם כי במהלך החודשים האחרונים נכנס לתפקיד חופף כמעט לחלוטין מאיר גל, לשעבר ממשרד הפרסום גל אורן BSD.

כאשר דובר על תאריך עתידי לקיום הבחירות ועל פריימריז פנימי בליכוד, ניהל גל את המטה האישי של סער, אך עם הקמתה של ממשלת האחדות החדשה, שב גל לת]קיד יועצו האישי של סער על בסיס חבר, ומבלי שתהיה לו משרה מוגדרת.

למען האמת, הסטטוסים של גל התחלפו במהירות שבה זזה הפוליטיקה במדינת ישראל. בגל אורן הוא עדיין שותף ובעל מניות, ואף מעורב בנושאים מסוימים ברמה כלשהי, הגם שאינו נושא שם תפקיד רשמי.

סיום תפקידו של רז יותיר למעשה את משבצת איש הקשר לתקשורת הדתית והחרדית במשרד החינוך ריקה. רק מי שעקב אחר עבודתו של רז בשנים האחרונות יודע עד כמה הוא 'כיבה שריפות' ומנע משברים, והכול בחיוך, ביושר, בהגינות ובכישרון לשכנע בצדקת דבריו.

"אני מעוניין להודות לשר החינוך על האמון שהוא נתן בי ולהודות לכולם על שיתוף הפעולה והסיוע. הייתה לי תקופה נהדרת במשרד ולמדתי המון", אמר קיל, וסיפר כי הוא "מתחיל היום דרך חדשה", וכי קיבל את הצעתו של נפתלי בנט, המתמודד לתפקיד היו"ר בפריימריז של הבית היהודי-המפד"ל, להשתלב בצוותו.

"בחירתו של נפתלי בנט היא בשורה אמיתית לציונות הדתית ולמחנה הלאומי כולו ואני מתכוון לסייע לו להיבחר ולאחר בחירתו להנהיג", דברי קיל.

קיל החל את הקריירה שלו בתנועת המפד"ל כעוזר פרלמנטרי וכיועץ פוליטי לח"כים דתיים. בתקופה מסוימת אף שימש כמזכיר סיעת המפד"ל בכנסת. לאחר שהמפלגה 'נבלעה' לתוך תנועת 'הבית היהודי' החל קיל בכתיבת טור בתקשורת ובהמשך הפך ליועץ במשרד החינוך.
גדעון סער רז קיל משרד החינוך מאיר גל גל ארן BSD

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד