י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

ויצ"ו הדסה הזוכים בתחרות הסרטים השנתית של אור ירוק

אור ירוק קיימה את תחרות הסרטים השנתית לבתי ספר בפעם הרביעית ברציפות. תלמידי ויצ"ו הדסה-רמת חן מנתניה ותלמידי בית ספר מצפ"ה מקרית מוצקין זכו במקומות הראשונים לבתי ספר תיכוניים ויסודיים

ויצ"ו הדסה הזוכים בתחרות הסרטים השנתית של אור ירוק

ב-30 למאי, 2012 התקיים גמר תחרות הסרטים הארצית לבתי הספר היסודיים והארציים, בבית החייל בהרצלייה, בהשתתפות כ-250 תלמידים ומורים. התחרות התקיימה שנה רביעית ברציפות ביוזמת אור ירוק, ובמסגרתה הוצגו 11 סרטים שעלו לשלב הגמר ועסקו בזהירות בדרכים. במסגרת התחרות הוענקו לזוכים פרסים יקרי ערך, מתנת אור ירוק.

במקום הראשון זכו תלמידי תיכון הדסה ויצ"ו-רמת חן מנתניה. התלמידים הציגו את הסרט "החיים שאחרי" ובו מוצג סיפורו האישי ז'וזו בניזרי אשר שכל את בנו ויקטור, בתאונת דרכים. השופטים נימקו את הבחירה וטענו כי: "מדובר בסיפור אישי שמדגיש את כל מעגלי ההיפגעות. הסרט עשוי ברגישות, הוא מדבר על הכאב והכעס כלפי הבן שנהרג, השתתפות המשפחה ומוכנותה לחשיפה ראויה להערכה". באירוע נכח ז'וז'ו בניזרי שפנה אל הנוכחים וביקש מהם לנהוג באחריות בכביש. במקום השני זכה הסרט "אני בסך הכול רוצה להגיע הביתה בשלום" שבוצע על ידי תיכון מקיף שיטים מהישוב ספיר. במקום השלישי זכה הסרט "מספרים" , שבוצע על ידי תלמידי תיכון פסגת זאב, מירושלים.

בפרס הראשון במסלול היסודי זכה הסרט "קומנדו – משמרות הזה"ב" של בית הספר מצפ"ה, מקריית מוצקין. הסרט מעביר עם המון הומור ובצורה ברורה ביותר, את המסרים הבטיחותיים, עם תסריט טוב ומשחק מעולה. בפרס השני במסלול של בתי הספר היסודיים זכה הסרט "משמרות זה"ב זה לא משחק ילדים", שבוצע על ידי בית הספר גאולים, מאשדוד. במקום השלישי זכה הסרט "שומרים חיים" שבוצע על ידי תלמידי בית ספר "שקד", מאשדוד.

עשרת בתי הספר שעלו לגמר תחרות הסרטים:

1. תיכון פסגת זאב.
2. תיכון ע"ש רבין , מודיעין.
3. תיכון הדסה ויצ"ו, נתניה.
4. מקיף שיטים, ספיר.
5. אורט נעמי שמר, גן יבנה.
6. בית ספר שקד, אשדוד.
7. בית ספר מצפה, קריית מוצקין.
8. בית ספר קהילתי משגב.
9. בית ספר יסודי, ערב אלהיייב.
10. בית חינוך נעם נריה, לוד.
11. בית ספר גאולים, אשדוד.

עמותת אור ירוק: "עמותת אור ירוק מברכת את היוצרים הצעירים והעוסקים במלאכה על הסרטים. חשוב מאוד להעביר את התכנים העוסקים בזהירות בדרכים כבר מגיל צעיר וכל הסרטים שהגיעו לגמר עשו זאת בצורה מרשימה והעבירו את המסר".












אור ירוק תחרות סרטים בטיחות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד