ח' אייר התשפ"ד
16.05.2024

'הומור' מביש: "היטלר - תחזור לשעה. שונאת חרדים"

אורלי מזרחי, תושבת חיפה, פרסמה סטטוס רווי שנאה בפייסבוק • לאחר שהדברים חוללו סערה, היא ממהרת להתנצל: "לא התכוונתי להסית לרצח. כתבתי בהומור"

היטלר
היטלר

,

"אני מתנצלת אלף פעמים אם מישהו נפגע. כל מי שחושב לרגע שזו הייתה כוונתי- טועה!" כך מגיבה היום אורלי מזרחי, תושבת מרכז הכרמל בחיפה, בשיחה עם כתב 'בחדרי חרדים' בעקבות פוסט שפרסמה ואשר עורר סערה.

בתחילת השבוע כתבה מזרחי בעמוד הפייסבוק שלה: "חרדים רוקדים לי מתחת לבית במרכז הכרמל. אפשר לבקש מהיטלר שיחזור רק לשעה". הדברים עוררו סערה גם בעמוד האישי של הכותבת וגם בחשבונות של משתמשים אחרים ששיתפו את הדברים - והגיבו בשאט נפש וזעזוע.

אחת מהגולשות הגיבה: "אני אוהבת הומור שחור, אבל מה שכתבת אינו הומור אלא טמטום. הסטטוס האידיוטי הזה גרם לי להיזכר שאין לי מושג מי את ואין לי צורך בך ברשימת החברים שלי".

מזרחי מצדה המשיכה: "חבר'ה אין לי סבלנות ליפי הנפש שאתם, השנאה שלי לחרדים באשר הם משתווה לשנאה של היטלר כלפי היהודים. לא מתכוונת להתנצל, ולא מתכוונת להבין, להכיל ולקבל אותם. כל עוד הם מוצצים את הדם של המדינה הזו - הלוואי שימותו".

בעקבות הסטטוס הבוטה החלה מזרחי לקבל תגובות בתיבה הפרטית ובחשבונות אחרים שציטטו את הדברים ותקפו אותה. בשל כך היא מחקה את הפוסט השערורייתי והפסיקה להגיב בנושא.

בשיחה עם 'בחדרי חרדים' היא מבקשת להתנצל: "לא התכוונתי להסית לרצח, לא התכוונתי שמישהו יפגע בחרדים, וודאי שלא התכוונתי שהיטלר אכן יחזור לכאן. משפחתי עברה את השואה ואני רגישה לנושא. הדברים נכתבו בהומור, וזה אכן לא היה מתאים, הגזמתי".

מזרחי מספרת כי קיבלה תגובות רבות בעמוד הפייסבוק ואף קראה על הפוסט שכתבה במספר פורומים ברשת. "גם אחרי שהסרתי את הפוסט הגיעו התגובות, כתוצאה מכך שאנשים שיתפו אותו".

היא מספרת גם, כי מידי יום שישי היא קוראת את עיתון 'המודיע', "הוא מתעסק בעניינים ביטחוניים ופוליטיים בזווית מאד מעניינת. אין לי שנאה לחרדים, בכלל לא". ,



,

,
הסתה פגיעה חרדים חיפה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 15 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד