כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024

ירושלים: ירק על שכנותיו - ויישאר יומיים במעצר

מעצרו של חנניה יוסף רבינוביץ', נגדו הוגשו שתי תלונות על יריקה לעבר נשים, הוארך ביומיים • עו"ד נהוראי: "האשה צעקה על אחיו: 'חרדים מסריחים' וירקה"

ירושלים: ירק על שכנותיו - ויישאר יומיים במעצר
אילוסטרציה צילום: ארכיון בחדרי

בית משפט השלום בירושלים האריך היום (ב) ביומיים את מעצרו של חנניה יוסף רבינוביץ', תושב ירושלים, בן 22, החשוד בתקיפה ויריקה נגד שתי צעירות שלבושן לא היה צנוע. מעצרו הוארך עקב מסוכנות וחשש לשיבוש הליכי חקירה.

מפרוטוקול הדיון שהגיע לידי 'בחדרי חרדים' עולה, כי במהלך הדיון טען נציג המשטרה שהחשוד תקף שתי צעירות וירק לעברן. המקרה הראשון אירע לפני יותר מחודש בצומת בר אילן בעיר, ואילו השני אירע לפני מספר שבועות. הוא הוסיף כי התלונות הוגשו כל אחת בנפרד, בתחילת השבוע.

עו"ד יאיר נהוראי, המייצג את החשוד, הקשה באוזניו של נציג המשטרה לנוכח העובדה שמרשו קיבל זימון לתחנת המשטרה כבר בתאריך 25.5.12 ואיך ייתכן שהתלונות הוגשו אתמול. נציג המשטרה נותר ללא מענה ברור לעניין.

בנוסף הציג נהוראי את תלונת אמו של הנאשם, שהוגשה יום לאחר אחד המקרים, ובה הוצג המקרה בגירסה שונה לחלוטין. "אחת מהנשים עמדה בפתח ביתה, צעקה על בנה של המתלוננת, אחיו של החשוד 'חרדים מסריחים', נוצר ויכוח, ואותה גברת ירקה לעברו וכתוצאה מכך הוגשו התלונות", אמר נהוראי בדיון.

לטענת כל הצדדים מדובר בסכסוך בין שכנים.

בהחלטתה כתבה השופטת חגית מאק קלמנוביץ, סגנית נשיאת בית המשפט השלום: "מעיון בחומר קיים חשד סביר ואף למעלה מכך לגבי ביצוע העבירות". היא הוסיפה כי שחרור החשוד מהווה חשש לשיבוש הליכי חקירה.

היא החליטה להאריך את מעצרו עד יום רביעי בשעה 16:00.
חרדי צעירות בית המשפט המשטרה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד