י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

לילה לבן בבני ברק • החתונות נגמרו, המהומות החלו

בתגובה לתלונה על איחור, נהג אוטובוס הסיר שטריימל מראשו של אחד הנוסעים • החוגגים לא נותרו חייבים: הם חסמו אוטובוסים - והמשטרה התערבה והשליטה סדר

המהומות, הלילה. צילום: דוברות הצלה גוש דן
המהומות, הלילה. צילום: דוברות הצלה גוש דן

שרשרת מהומות התרחשו הלילה (ב') בבני-ברק, בחזור מהחתונות: קטטה בין נוסעים חרדים לנהג אטובוס 350 שנסע לכיוון אשדוד; אברך חסם רכב משטרה וגרם למהומה; ונוסעים שחסמו אוטובוסים בשל מחסור, למשך זמן רב.

אמש בשעה 22:48 התקבל דיווח על קטטה ברחוב עזרא 26 בבני-ברק. מתנדבי מד"א ו'הצלה גוש דן' שהוזעקו למקום, דיווחו שהאירוע התרחש בסמוך לתחנת המונית דקר, וכי מדובר בקטטה שהתפתחה בין נוסעים לנהג בקו 350 מבני-ברק לכיוון אשדוד.

ישראל שכטר, מתנדב מד"א ו'הצלה גוש דן', סיפר: "הנוסעים זעמו על נהג האוטובוס בעקבות איחור. הם הרימו את קולם לעבר הנהג, כשזה לבסוף זעם ובשל כך העיף שטריימל לאחד הנוסעים שהיו בקרבתו. בשל כך הזמינו הנוסעים כוחות משטרה, שהוזעקו למקום במהירות. לא היו נפגעים".

אזרחים שהיו עדים לאירוע סיפרו כי בכך האירוע לא הסתיים. נוסעים שהגיעו מאולמות סמוכים, זעמו על כך שאוטובוסים נוספים איחרו וחלקם אף לא הגיעו - וחסמו את דרכם. המשטרה התערבה בכדי לשמור על הסדר.

בסוף האירועים, כשהשוטרים החלו בנסיעתם, אדם מבוגר שרכב על אופניו חסם את רכב המשטרה שלא בכוונה - ככל הנראה רק מתוך סקרנות. הוא עורר את זעמו של השוטר החרדי שביקש ממנו לעמוד בצד, אך כאן התערבו האזרחים הכעוסים, שגרמו לשוטר להבין שמוטב לעזוב אותו לנפשו מפני שאין סיבה לעורר עוד מהומה בשרשרת המהומות, ובכך הסתיים האירוע.













חסימת צירים אוטובוסים משטרה נוסעים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 23 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד