ד' אייר התשפ"ד
12.05.2024

תלונה במשטרה נגד המסיתה שביקשה "היטלר תחזור"

בעקבות חשיפת 'בחדרי חרדים': שדרן רדיו הגיש תלונה במשטרה נגד אורלי מזרחי, שפרסמה סטטוס בפייסבוק ובו קראה להיטלר "לחזור לשעה, כי היא שונאת חרדים"

אייל וולקוביץ'. מתוך הפייסבוק
אייל וולקוביץ'. מתוך הפייסבוק



פרשיית ההסתה בפייסבוק: בעקבות חשיפת 'בחדרי חרדים', הוגשה אמש (ב) תלונה במרחב דן במשטרה נגד אורלי מזרחי. כזכור, מזרחי פרסמה בתחילת השבוע סטטוס מזוויע נגד החרדים, ובו קראה להיטלר 'לחזור לשעה'.

את הסטטוס כתבה מזרחי במוצאי השבת האחרונה, קבוצת אברכים עמדה מתחת לביתה של מזרחי במרכז הכרמל בחיפה, ולטענתה, הם הפריעו לה והפרו את מנוחתה.

"חרדים רוקדים לי מתחת לבית במרכז הכרמל. אפשר לבקש מהיטלר שיחזור רק לשעה", כתבה מזרחי, והוסיפה מאוחר יותר: "חבר'ה אין לי סבלנות ליפי הנפש שאתם, השנאה שלי לחרדים באשר הם משתווה לשנאה של היטלר כלפי היהודים. לא מתכוונת להתנצל, ולא מתכוונת להבין, להכיל ולקבל אותם. כל עוד הם מוצצים את הדם של המדינה הזו - הלוואי שימותו".

חשיפת 'בחדרי חרדים':
'הומור' מביש: "היטלר - תחזור לשעה. שונאת חרדים"

הדברים עוררו סערה גדולה ברשת, ובשיחה שקיימנו עמה בחרה מזרחי להתנצל מכל מי שנפגע בעקבות הסטטוס, "כל מי שחושב לרגע שזו הייתה כוונתי- טועה!" אמרה ל'בחדרי חרדים'. "לא התכוונתי להסית לרצח, לא התכוונתי שמישהו יפגע בחרדים".

אייל וולקוביץ', שדרן ברדיו 'לב המדינה', המתגורר במרכז, קרא את הסטטוס הפוגעני, ולמרות דברי ההתנצלות של מזרחי, פנה למשטרה להתלונן. "אתמול ראיתי במקרה את הסטטוס המזוויע של אורלי מזרחי, ובו היא קוראת לעזרתו של היטלר, כי ראתה קבוצת חרדים מתחת לביתה שלא באו לה בטוב", כתב וולקוביץ' בעמוד הפייסבוק האישי.

"התפלאתי שדבר זה עבר לסדר היום, למעט כמה גינויים בפייסבוק, ובערב הגשתי נגדה תלונה במשטרה, שם הבטיחו שימצו עמה את הדין. ברור לי שזמן איכות בכלא היא לא תקבל במדינה הזויה כמו שלנו, אבל אסתפק בזה שתתבייש קצת בחקירת משטרה".

רבים שיבחו את וולקוביץ' בעקבות הגשת התלונה. "ותודה לרס"ב גיל מרימה שהתייחס לתלונה ברצינות והעביר אותה מיד למשטרת חיפה, שם היא גרה. אדם שכותב דבר כזה חייב להיענש", הוסיף וולקוביץ'.



התלונה • מתוך הפייסבוק של אייל וולקוביץ'


הסתה חרדים חיפה היטלר פייסבוק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד