י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

ועידת המנהלים: 60 אלף תלמידים במוסדות חב"ד

מאות מנהלי מוסדות חב"ד התכנסו בועידה השנתית, ושמעו על הגידול העצום במספר התלמידים • מושב מיוחד בועידה הוקדש להוראותיו של הרבי מלויבאוויטש זי"ע

משתתפי הועידה
משתתפי הועידה



מאות מנהלי מוסדות חב"ד מכל רחבי הארץ התכנסו ביום ראשון ל'ועידת המנהלים' השנתית, הנערכת מטעם אגודת חסידי חב"ד, בראשות הרב יוסף יצחק אהרונוב. הועידה התקיימה השנה במתחם האירועים והכנסים 'שדות' שבשרון.

לקראת הועידה פרסמה אגודת חסידי חב"ד נתונים על התפתחות מוסדות חב"ד בארץ, המעידים על
גידול מתמיד במספר המוסדות ובמספר התלמידים.

במוסדות חב"ד מתחנכים קרוב לשישים אלף תלמידים במגוון רחב של מוסדות, לפי הפילוח הבא: 18,600 תלמידים ב-680 מעונות וגני ילדים. 14,000 תלמידים ב-52 תלמודי תורה לבנים. 12,800 תלמידות ב-47 בתי-ספר לבנות. 3,200 תלמידים ב-17 ישיבות קטנות. 2,500 תלמידים ב-12 ישיבות גדולות. 5,500 תלמידות ב-20 בתי ספר על-יסודיים ומכללות. 800 אברכים ב-15 כוללים ומכוני הוראה.

הועידה נפתחה במגוון סדנאות. אחת מהן עסקה בשאלה "כיצד בונים מבנה של קבע", לנוכח המשבר החריף והמחירים המאמירים בענף הבנייה. הדוברים, אנשי מקצוע ובעלי ניסיון, גילו סודות מאחורי הקלעים על העבודה הקשה של גיוס כספים להקמת המבנה, שיתפו את המנהלים בניסיונם בבניית בתי-מדרש ומקוואות, נתנו הנחיה בנוהלי העבודה לקבלת תקציבים, עבודה נכונה מול אגפי העירייה, בחירה נכונה של צוות הפרוייקט ותכנון תקציב נכון בלי הפתעות.

מושב מרכזי נערך עם הרבנים, חברי בית דין רבני חב"ד, ששיתפו את המאזינים בהוראות שקבלו ברבות השנים מכ"ק אדמו"ר מליובאוויטש זי"ע, כדי להבטיח ניהול תקין של המוסדות.

"מטרתו המרכזית של יום מרוכז כזה היא ללמוד וללמד על מיזמים וכלים חדשים, שבאמצעותם ניתן למנף את כל פעילות המוסד בעיר", אמר יו"ר אגודת חסידי חב"ד, הרב אהרונוב. "אנחנו מנסים לאפשר למנהלים להציץ אל העולם שמאחורי ההצלחה וללמוד את הטיפים הקטנים שיכולים לייעל את ניהול המוסד".

צפו בגלריה מהאירוע:











חבד מנהלים מוסדות כנס תלמידים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד