כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024

אגודה אחת? • חברי הכנסת וחברי הרשויות מתאגדים

הרבה אחדות אין באגודת ישראל אך מיזם חדש של יעקב ליצמן עשו להביא לשיתוף פעולה • חברי הסיעה בכנסת והסיעות ברשויות, יקיימו פגישות עבודה משותפות

במפגש המשותף. צילום: 'בחדרי חרדים'
במפגש המשותף. צילום: 'בחדרי חרדים'



מיזם חדש של סגן שר הבריאות, יעקב ליצמן: חברי הכנסת של 'אגודת ישראל', יערכו, יחד עם המזכ"ל חנוך זייברט, ישיבות עבודה שוטפות עם חברי הסיעה ברשויות השונות.

הערב (ג') נערך המפגש הראשון, באולם מועצת העיר ירושלים.

השתתפו: סגן שר החינוך, מנחם אליעזר מוזס, יו"ר סיעת יהדות התורה, ישראל אייכלר, מאיר פרוש, יו"ר מרכז אגודת ישראל בירושלים, חברי סיעת אגודת ישראל בעירייה, מ"מ ראש העיר יוסף דייטש, יו"ר סיעת יהדות התורה יעקב הלפרין, וחברי מועצת העיר שלמה רוזנשטין ויוסף לוק.

המפגש נערך לציון העמקת שיתוף הפעולה ועשייה משותפת בין נציגי אגודת ישראל, בכנסת וברשויות המקומיות ברחבי הארץ.

במהלך הישיבה סקרו חברי הסיעה בעירייה את פעילותם למען הציבור החרדי בירושלים.

לישיבה הופיע גם ראש העיר ירושלים ניר ברקת, שאמר כי בחר לבוא ולברך על ההתכנסות ולחזק את ידי חברי הסיעה בעשייתם במסגרת הקואליציה העירונית, מתוך הבנה הדדית וכבוד.

חברי הסיעה בירכו את ראש העיר על הופעתו, ו העלו בפניו את ענין בית הספר של החינוך העצמאי "דרכי נועם" בשכונת גוננים בקטמון, שהעירייה דורשת את פינויו החלקי.

ראש העיר ניר ברקת ציין לשבח את חברי העירייה, "על אף שאנו לא מסכימים תמיד על הכל, אך חשוב לציין את המחויבות לשיתוף פורה ועניני בכל תחום שהוא, כחלק מהקואליציה העירונית הרחבה בירושלים".






אגודת ישראל יעקב ליצמן מנחם אליעזר מוזס ישראל איכלר מאיר פרוש

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד