י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

בושה בגלי צה"ל: ראיינו מתחזה לסגנית השר גמליאל

מאזינים חדי אוזן הבחינו בתרמית, והעירו למערכת • גל"צ: "מאחר ומדובר בתקלה נדירה וחמורה, ננקטה יד קשה ומפיקות התוכנית הושעו עד להודעה חדשה"

תקלה בשידור. גל"צ
תקלה בשידור. גל"צ צילום: באדיבות המצלם

בושה בגלי צה"ל: מערכת תכנית 'נכון להבוקר' בגלי צה"ל ביקשה לראיין את סגנית השר בלשכת ראש הממשלה ח"כ גילה גמליאל, כדי שזו תתייחס לאופי הצבעתה על חוק ההסדרה העולה היום בכנסת.

כבר בפתח התכנית הבטיח ניב רסקין כי מיד תעלה לשידור סגנית השר, אולם תוך כדי שיחה, שנמשכה יותר מדקה, עם המראוינת הבחין רסקין כי המרואיינת אינה סגנית השר - וכי מדובר במתחזה. גם מאזינים חדי אוזן הבחינו בתרמית, העירו את אוזניה של המערכת, ובסוף השעה התנצל רסקין בפני המאזינים וגמליאל והודה כי צוות ההפקה של התכנית נפל קורבן למתיחה, וכי הוליכו אותם שולל.

מגלי צה"ל נמסר בתגובה לערוץ 7: "אנו מתנצלים בפני קהל המאזינים הנאמן לתוכניתו של ניב רסקין, מתוכניות הדגל של גל"צ, וכן בפני סגנית השר ח"כ גילה גמליאל. מיד עם זיהוי התקלה זימן מפקד התחנה, ירון דקל, לבירור ותחקיר ראשוני את צוות התוכנית כולו. מאחר ומדובר בתקלה נדירה וחמורה, שלא ניתן לעבור עליה על סדר היום, ננקטה יד קשה כנגד האחראים ומפיקות התוכנית הושעו עד להודעה חדשה.

"כמו כן הורה מפקד התחנה להקפיד על עבודה מקצועית ועפ"י הנהלים, זאת מתוך כבוד למאזיני התחנה".
גילה גמליאל ירון דקל גל''צ ניב רסקין נכון להבוקר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד