כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024

פרצו ל'קופת העיר' בבני ברק, נלכדו בתל אביב

בליל חג השבועות נגנבה כספת ממשרדי קופת העיר • עובד ערבי ששהה בסמוך, פנה למשטרה שעצרה את הרכב בביתו • בסוף נתפסו הגנבים באמצעות טביעת אצבעות בתל אביב

צילום יעקב נחומי
צילום יעקב נחומי

במהלך חג השבועות נפרצו משרדי 'קופת העיר בני ברק' ברחוב שמשון הגיבור מעל מאפיית ויזניץ בעיר.

במהלך הפריצה נגנבה מהמקום כספת שהכילה סכום כסף גדול, והפורצים נמלטו מהמקום ברכב. אתמול נעצר חשוד בהתפרצות.

מפרטים שהגיעו ל'בחדרי חרדים' עולה כי בליל החג, ערבי שעובד במאפיית ויזניץ שמע רעשים ממשרדי 'קופת העיר', התקשר למשטרה ודיווח על הפריצה, אך לדבריו, בשל מבטאו הערבי לא קיבל התייחסות ראויה. המשטרה טוענת שהשיחה הראשונה נתקבלה על התפרצות ורכב שנמלט.

הגנבים נכנסו למשרדים דרך החלון, האזעקה החלה לפעול, אך תוך זמן קצר הצליחו לנטרלה.

לאחר מכן הגנבים גנבו את הכספת, הכניסו אותה לתוך המעלית, אך המעלית נתקעה. הגנבים פרצו את דלת המעלית והורידו את הכספת רגלית לתוך רכב המאזדה איתו הגיעו. העובד של מאפיית ויזניץ התקשר שוב למשטרה, ומסר את מספר מספר הרכב בו נמלטו הגנבים.

חוקרי מז"פ של משטרת מרחב דן לא הגיעו מיידית למקום הפריצה, אלא יצאו לעבר ביתו של בעל הרכב עליו דווח. כשהגיעו השוטרים לכתובת באיזור רחוב המסגר בתל אביב, ראו את הרכב שהגיע למקום דקה לפניהם, כאשר שלושה בני אדם יוצאים ממנו. כשהבחינו השלושה בניידת המשטרה החלו להימלט מהמקום רגלית כשהם מותירים את הרכב במקום יחד עם הכספת שטרם הספיקו לפרוץ.

העובד של מאפיית ויזניץ הגיע בבוקר החג לבית מנהל המשרד וסיפר לו על הפריצה. במהלך החג הגיע אף לבית הכנסת סקולין בעיר, ואמר להם 'פורצים לכם את הקופה' ולא ידע לומר שמדובר בקופת העיר, וכך לא זכה לתשומת לב מיוחדת.

משה כץ, דובר משטרת תל אביב, סיפר ל'בחדרי חרדים' כי אתמול נעצר חשוד בן 33 תושב תל אביב החשוד בגניבה. על הדרך בה הגיעו לחשוד מסר כץ, כי כשהגיעה הניידת מז"פ לכתובת בעל הרכב, וכשהבחינו החשודים בגניבה בניידת המשטרה שאחת מדלתותיה כבר נפתחה, טרק באמצעות ידו את הדלת ונמלט. החוקר שהבחין בכך, לקח טביעת אצבע מהדלת, ובעקבות כך החשוד נעצר אתמול. מעצרו הוארך בשלושה ימים. החקירה ממשיכה להתנהל במחלק הפשעים של מרחב דן, לאיתור הפורצים הנוספים.
קופת העיר פריצה טביעת אצבע

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 13 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד