כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

כביש 581 ממשיך לגבות קורבנות: הרוג שני מתחילת השנה

נהרג רוכב אופנוע כבן 25 נהרג בהתנגשות בכלי רכב שנסע לפניו, סמוך לצומת המעפיל. אור ירוק: על המדינה להשקיע משאבים כדי לבנות מפרדה קשיחה בין הנתיבים כדי למנוע תאונות חזיתיות

כביש 581 ממשיך לגבות קורבנות: הרוג שני מתחילת השנה
תאונת דרכים בגולדה מאיר בבירה, כביש הדמים צילום: אבי גוטליב, חדשות 24

בתאריך 22.05.2012 נהרג רוכב אופנוע כבן 25 בהתנגשות בכלי רכב שנסע לפניו, סמוך לצומת המעפיל. זהו ההרוג השני מתחילת השנה בכביש 581, כאשר ב-8 לינואר 2012 נהרג אדם בסמוך לצומת שדה יצחק. בעמותת אור ירוק סימנו מספר "כבישים אדומים" – כבישים שמספר הנפגעים בהם גבוה וניתן לצמצם את מספר הנפגעים על ידי שיפור בתשתית הכביש.

כביש 581 מאופיין במסלול אחד לכל כיוון ללא מפרדה קשיחה במרכזו, שתמנע תאונות חזיתיות. הכניסות והיציאות לישובים הסמוכים לכביש מסוכנות וכמו כן הכביש לא מואר בלילה בחלקים גדולים שלו.

בעבר פנה שמואל אבואב, מנכ"ל עמותת אור ירוק לראש עיריית חדרה חיים אביטן, ולראשי המועצות האזוריות בסביבת כביש 581, בבקשה להירתם למאבק לשיפור התשתית בכביש. אל אבואב, הצטרף יוסי הלפרין, מתנדב במועדוני עמותת אור ירוק, כשפנה במכתב לרון מוסקוביץ, מנכ"ל הרשות הלאומית לדרכים ובו הוא מתריע כי קטע הכביש בין צומת הרוא"ה לבין צומת כלנית, הוא קטע מסוכן, אשר זקוק לשיפורי בטיחות יסודיים ודחופים.

עמותת אור ירוק: "על המדינה להירתם לשפר את התשתית בכביש 581. על הכביש להיות דו מסלולי עם מפרדה קשיחה במרכזו, כזו שתמנע תאונות חזיתיות. המפרדה הקשיחה תספוג את המכה ותמנע מכלי הרכב לעבור לנתיב הנגדי. המדינה צריכה להסדיר את הכניסות והיציאות אל הישובים הסמוכים לכביש, יש להסדיר מעבר בטוח להולכי הרגל. כמו כן, יש להתקין תאורת לילה כדי להגביר את הנראות בכביש בשעות החשיכה".
אור ירוק תאונת דרכים אופנוע

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד