ח' אייר התשפ"ד
16.05.2024

ערבים גנבו 25 אלף דולר מגמ"ח בשכונת גאולה

כשחזר בעל הגמ"ח מחתונה - נמלטו הפורצים מהמרפסת עם השלל • נקלטו במצלמות האבטחה של חנויות סמוכות • מבטיח: "מי שיביא לגילוי הגנבים יבוא על שכרו"

ערבים גנבו 25 אלף דולר מגמ"ח בשכונת גאולה

אלמונים פרצו ביום שלישי שעבר לביתו של בעל גמ"ח בשכונת גאולה בירושלים, וגנבו 25 אלף דולר מכספי הגמ"ח.

הפורצים, בני מיעוטים ככל הנראה, נקלטו במצלמות האבטחה של חנויות שכנות כשהם נמלטים דרך מרפסת הדירה.

א', בעל הגמ"ח, שוטח את כאבו בפני 'בחדרי חרדים': "מדובר בכסף של גמ"ח וזה כאב גדול, ברוך ה' יש יהודים טובים שעוזרים גם בשעות קשות כאלו".

הוא משחזר את ערב הגניבה: "הלכתי לחתונה שהתקיימה באולם שמחות בשכונה סמוכה. כשחזרתי, ראיתי שהכל פרוץ ולקחו את הכסף. הכסף היה מונח במגירה במשרד, והמשרד היה נעול. האירוע קרה בין 9 ל-10 בלילה. ככל הנראה הם לא פרצו את הדלת, אלא נכנסו דרך המרפסת. כשחזרתי לבית כנראה שהם עוד היו פה, כי הדלת הייתה נעולה מבפנים עם השרשרת הפנימית, וכשהתחלתי לדפוק כנראה שהם ברחו מהמרפסת.

"המשרד ממוקם בקומה אחרונה. צלצלתי למשטרה והם הגיעו די מהר. בבוקר הגיעו גם מז"פ ולקחו טביעת אצבעות. אין לי מצלמות, אבל במצלמות אבטחה של חנויות סמוכות רואים איך הם יוצאים מהמרפסת. כנראה הם שמעו שיש פה גמ"ח ומסתובבים בו סכומי כסף גדולים. אני מתכנן להתקין באזור כמה מצלמות אבטחה שישימו קץ לגל הגניבות המתמשך בשכונה".

לסיום מבטיח בעל הגמ"ח: "מי שיביא לגילוי הגנבים יבוא על שכרו".

אריה, שכנו של בעל הגמ"ח, מוסיף גם הוא: "גאולה זו שכונה שידעה פריצות רבות, בפרט בליל שבת - אז יודעים הגנבים שאין מי שיתלונן. הגיע הזמן לעשות כאן סדר".
גניבה גאולה ערבים כסף פריצה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד