כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

הכירו: מסתנן.קום - האתר למלחמה במסתננים

האתר שהוקם במטרה להילחם בהסתננות, מציע לגולשים במה להלשין על מעסיקים ומשכירי דירות למסתננים, וקורא: "לדרוש מצה"ל לעצור אותם בגבול גם על ידי ירי חי"

עובדים זרים. צילום ארכיון: מנחם הלוי
עובדים זרים. צילום ארכיון: מנחם הלוי

אתר חדש שעלה בימים האחרונים לרשת, מצהיר על מטרה 'ייחודית': מלחמה בתופעת ההסתננות. האתר בנוי ככמה פורומים המחולקים לנושאים שונים, בהם: ריכוז כתבות על המסתננים ומעלליהם, דיווחים על מעסיקים ועל משכירי דירות למסתננים.

לדברי מנהל האתר, בהודעת הפתיחה: "פתחנו אתר חדש כדי לעזור לכולנו לשמור על עתידנו ועתיד ילדינו בארץ ישראל. יש במדינת ישראל כמויות מתרבות והולכות של אפריקאים שעושים ככל העולה על רוחם. הם מועסקים על ידי חברות, עיריות, מסעדות ואנשים פרטיים ללא כל מחשבה שעל ידי מתן תעסוקה אנחנו מחסלים את עתיד ילדינו בארץ ישראל!

"ממשלת ישראל ואזרחי ישראל צריכים לגרש אותם מארצינו מידית. אזרחי ישראל צריכים להתעורר ולדרוש מצה"ל לעצור אותם בגבול גם על בירי חי! אולי אתר זה יעזור למגר את הנגע הזה. כל מי שיכול לתרום מזמנו מוזמן".

משתמשים רבים כבר ניצלו את הבמה והעלו מגוון חומרים בנושא.

בארגוני זכויות האדם כבר זועמים על האתר, הפוגע ב'ציפור נפשם': "האתר מעלה חשד להסתה בוטה לגזענות כלפי זרים באשר הם זרים. מעבר לשאלת חוקיותו, שאותה נבדוק בימים הקרובים, הרי שברמה המוסרית וההומנית זהו אתר שעצם קיומו מעורר צמרמורת, בהיותו משתמש בשפה גזענית ומכפישה וקורא לציד אדם פשוטו כמשמעו". אמרו במוקד סיוע לעובדים זרים, והוסיפו: "קריאה לדווח על מקום מגוריהם המדויק של בני מיעוט אתני ועל מעסיקיהם מעלה זיכרונות מימים אפלים בהיסטוריה שלנו".
מסתנן אתר מלחמה הלשנה עובדים זרים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 18 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד