כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024

צרפת: החשוד המרכזי בתקיפה האנטישמית הסגיר עצמו

לאחר ימים ארוכים של חיפושים הסגיר את עצמו החשוד המרכזי בתקיפתם של 3 צעירים יהודים באמצעות פטיש • עד כה נעצרו ונחקרו בפרשה חמישה בני אדם

אנטישמיות בצרפת: הרצח בטולוז. צילום ארכיון
אנטישמיות בצרפת: הרצח בטולוז. צילום ארכיון צילום: משטרת צרפת

החשוד המרכזי בתקיפת שלושה יהודים בוילרבאן בסוף השבוע שעבר, הסגיר את עצמו אתמול אחר הצהריים למשטרה, ונעצר. עד כה ישנם חמשה עצורים בפרשה זו. כך מסרה משטרת צרפת בהודעה לתקשורת.

כל שלושת הצעירים, החשודים שתקפו במוצאי שבת בפטישים ובמוטות ברזל שלושה צעירים יהודים, נמצאים כעת בידי המשטרה. החשוד העיקרי, שתקף לכאורה באמצעות פטיש והיה במנוסה מאז יום רביעי, הסגיר את עצמו למשטרה אך הוא "מכחיש מכל וכל שהיה מעורב בתקיפה".

בידיעה נאמר כי המשטרה ניסתה ביום רביעי בבוקר לעצור את השלושה ופשטה על בתיהם, אך הם נעדרו מהם. בעקבות הפשיטה הסגירו שני חשודים את עצמם ביום רביעי אחר הצהריים, ואולם החשוד העיקרי לא אותר.

שני אנשים נוספים נעצרו בקשר לפרשה, ובסך הכל מצויים כעת חמישה בני אדם במעצר והם נחקרים על ידי המשטרה.

מדובר במקרה בו הותקפו שלושה יהודים, שניים מהם בני 18 ו-23, תלמידי ישיבה מקומית, וצעירה נוספת בת 24. על פי החשד הותקפו השלושה בידי קבוצה שמנתה יותר מעשרה בני אדם, ככל הנראה מוסלמים, שהיכו אותם בפטישים ובמוטות ברזל. השלושה נפצעו באורח קל, אושפזו בבית החולים לכמה שעות ולאחר ששוחררו הגישו תלונה במשטרה.
צרפת טולוז משטרה שר הפנים חבד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד