י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

סוריה זה כאן • ישראל אייכלר בטור זועם

הדיקטוטרה הבג"צית שהביאה עלינו את העימות בבית-אל תהרוס את היכולת לחיות בשלום במדינה הזו • בלי דמוקרטיה יוכרעו עניני הציבור בשפיכות דמים כבסוריה

ישראל אייכלר. צילום: יעקב כהן
ישראל אייכלר. צילום: יעקב כהן



המאבק על הריסת בתי בית א-ל "למען כבוד הבג"צ" אינו קשור ל"חוק ההסדרה" דווקא.

הרצון העז לעקור אנשים מבתיהם, למרות שלא הוכחה שום בעלות אחרת, בשום משפט שלא התנהל בשום מקום, אך ורק בגלל ש"בג"צ אמר ונעשה דברו", היא סכנה קיומית.

שלטון הבג"צ כשלטון מלוכני, דיקטטורי ואכזרי, יהרוס את היכולת לחיות בשלום בין עמים ובני אמונות שונות במדינה הזאת. הדמוקרטיה מאפשרת חיים משותפים של בני עמים ואמונות זרות ושונות, כל זמן שיש הפרדת רשויות וכפיפות השליט בנשלט. הנתינים יכולים להחליף את שליטיהם העריצים. זה סוד כוחה של דמוקרטיה. בלעדיה יוכרעו עניני הציבור בקרבות רחוב ושפיכות דמים כמו בסוריה, לוב ותימן.

הסיבה שיהודים חרדים יכולים לחיות על פי התורה והאמונה, רק באמריקה ובארצות החופש באירופה ואף במדינה החילונית השולטת בארץ ישראל, הוא שכאן זה לא רוסיה. אין כאן דיקטטורה של דעה אחת ומפלגה קומוניסטית האוסרת לחנך על פי אמונתה.

מיליוני יהודים נותקו מן היהדות בכוח הכפיה החילונית של סטאלין וחבורת היבסקציה היהודים הקומוניסטים.

גם הם דיברו בשם הצורך בלימודי הליב"ה המחייבת בניית חברה "יצרנית", מועילה, ושירות צבאי לכל בצבא.

אם מדינת ישראל היתה נוהגת כרוסיה, לא היינו יכולים לשרוד כאן.

אך ביום בו השלטון יעבור מנציגי הציבור הנבחרים, לידי הקומיסר הפוליטי שנקרא בג"צ, הנשלט בידי מר"צ ושמאלה, לא נוכל לחיות בארץ הזאת. כי לרשות שלטון המשפטנים, ניצבים רבבות שוטרים וחיילים ובתי סוהר שיכולים לעצור כל אדם של יעשה דברו.

זו כוונת השמאל הקיצוני המונה אחוז מזערי מתושבי הארץ הזאת, ״לכווץ את החרדים והדתיים״. להשליט בכוח הזרוע שלטון בג"צי ומשפטני פרקליטות. הם פועלים ביחד עם התשקורת העויינת ומטילים אימה על ראשי ממשלה ושרים וחכי"ם הצועדים בסך בדרך לבית הסוהר.

האם נוכל להמשיך לחיות כאן?

לכן אנו עדים למצב בו ראש הממשלה והכנסת נכנעים לפקידי הפרקליטות, המתחייבים לבג"צ להרוס בתים ללא משפט. את המחיר משלמים תינוקות ואמותיהן בבית א-ל.

היום ומחר תהיה פסיקה דומה על גיוס בני הישיבות. בעצם זה כבר היה תמול שלשום. בג"צ כבר קבע בהוראת הריפורמים מגישי עתירות סדרתיות, כי חוק טל אינו חוקתי ופוגע בשוויון וחייב את הכנסת לחוקק חוק גיוס לכל. זה מה שיקרה ח״ו, אם לא ימצא נוסח אחר שירצה את רצון מלכי הבג"צ והתקשורת. אם הממשלה והכנסת לא יוכלו לחוקק חוק הסותר את עמדת בג"צ, זה יהיה נצחונם של אלה הרוצים שיהודי חרדי לא יוכל לחיות בארץ ישראל. זאת מטרתם ואין בלתה.

גדולי ישראל שליט״א מעתירים בתפילה, שנוכל להמשיך ולחיות בארץ הזאת. הם מקוים כי מבקשי רעתנו לא יוכלו לבצע זממם, להרוס את החינוך התורני ואת הלימוד הישיבתי וטהרת המשפחה היהודית, בגזירותיהם.

זה יוכל לקרות רק אם לא יהיה כוח שלטוני מופרז לבג״צ החילוני המבקש לעקור את הכל. הבג״צ אינו שופט אחד או תריסר שופטים. שלטון הדיקטטורה המשפטית, כוללת מערכת שלטונית דיקטטורית ומרושעת, שחיה מכספי מיסינו ועריצותה אינה נופלת משלטון צבאי במדינה טוטאליטארית. הכל יודעים זאת. החכי״ם והשרים, הקצינים בצבא ובמשטרה ופקידי המשרדים מדברים על כך, שהמישטר המשפטי מטיל עליהם אימה סובייטית בכל תחומי החיים. אך בעוד ובנושאים שאינם דתיים, יש עדיין איזונים ובלמים, הרי כשזה נוגע לחרדים ולנושאי דת, אין מי שיעמוד מולם בפרץ.

כל מנגנוני השלטון בנויים לדיקטטורה שיפוטית הכובלת את האזרח והמדינה לגחמותיה של משפטנית אחת או משפטן בודד, שתוקעים את כל המערכת בשירות הציבורי.

חרדים לא, גויים כן!

אנו חרדים מאד שלא תעשינה ידי אויבנו תושיה.

שלא נחיה באשליות: האיבה ליהדות בדיקטטורה השיפוטית, אורבת בכל פינה, בכל סעיף ובכל תקנה ובכל תקציב. אבל אנחנו נבלה אותם. כמו שהערבים לא מצליחים לכלות את עם ה׳ בארץ הקודש, כך משנאי ה׳ מבפנים לא תעשינה ידיהם תושיה. בכל יום יום נכנסים מאות ילדים לתלמודי תורה ואסור לספור את מספר החתונות ובתי ישראל המוקמים בכל יום. גזירת הדירות הלא נבנות ואינן ברי השגה, אף היא נגרמת בכוונת מכוון לדכא את הזוגות הצעירים ולמנוע את ברכת הילדים.

הרשעים שיש להם כסף לקלוט מאות אלפי גויים כעולים חדשים ולהעניק להם דירות ושירותי בריאות ומשכורות, קולטים כבר רבבות מסתננים מאפריקה. להכל יש להם כסף. רק כשזה נוגע למשפחות ברוכות ילדים, הם מקצצים באכזריות ועוד ידם נטויה. למרות הכל נולדים ילדי ישראל במחסנים ובגגות ובחדרונים בהם חיים זוגות צעירים, בשמחה ובצמצום. יבא יום חשבון והקב"ה ינקום את נקמת הילדים האלה, שיגדלו לתורה ולחופה ולמעשים טובים, על אפם וחמתם של אויביהם. ההסטוריה תרשום לדראון עולם את המישטר הדיקטטורי שרדף את לומדי התורה ודיכא את האמהות שחיו בגבורה בחדרונים קטנים והקימו בתים בישראל לתפארת.

הציבור החרדי בפרט והציבור הדתי בכלל נמצאים במצב מלחמה שאיננו רוצים בה אך היא נכפית עלינו על ידי המישטר הדיקטטורי. הצלחנו לשרוד במישטרים רבים בכוח האחדות ולא נצליח לנצח במלחמת התרבות, בלי להתאחד. הפיצול והפירוד במחנה ישראל, מאפשר לעוקרי הדת לעקור כל נטוע. בשעתו הזהרנו את נציגי הציונות הדתית כי הסכמתם לגזירות תשס״ג נגד החרדים בממשלת שרון תביא חורבן על ישוביהם בגוש קטיף. זאת לא היתה נבואה אלא ידיעה שממשלת שרון פוגעת בילדי החרדים ובכוללים ובישיבות ואחר כך יעקר גוש קטיף. וכבר אמרו חז״ל ״אם ראיתם עיירות הנתלשות בארץ ישראל, הרי זה משום של שימו שכר משנים ומקרים״. הוא הדבר בימינו.

שלטון המשפט והבגצ״ם רוצה לעקור את כל ישובי יהודה ושומרון ולמנוע בניית שכונות חרדיות בתוך הקו הירוק. הם שוללים זכויות משכנתא ודיור מחרדים וקיצוץ קצבאות ילדים. המלחמה נטושה בכל החזיתות. אם נהיה מאוחדים ומלוכדים איש לא יוכל לנו אבל אם נהיה פרודים ובודדים, הם יצליחו לשבור אותנו כקני סוף.

שומר ה׳ את כל אוהביו. אנחנו נתאחד כאיש אחד בלב אחד ואיש את רעהו יעזורו ולאחיו יאמר חזק. אם לא למען השלום, ניאלץ להתאחד כדי לנצח במלחמה. המה כרעו ונפלו ואנחנו קמנו ונתעודד.

המאמר פורסם ב"המחנה החרדי"

ישראל איכלר יהדות התורה בג חוק ההסדרה גבעת האולפנה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 32 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד