י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

תערוכה חדשה: בטיחות בדרכים בגובה העיניים

גלריה ZOA ע"ש דבורה פישר בשיתוף עם עמותת "אור ירוק" ואגודת המעצבים מציגים: תערוכת כרזות וצילומי תלת מימד בנושא "בטיחות בדרכים בגובה העיניים"

תערוכה חדשה: בטיחות בדרכים בגובה העיניים

גלריה ZOA ע"ש דבורה פישר מארחת תערוכת כרזות וצילומי תלת מימד בשיתוף ״עמותת אור ירוק" ואיגוד המעצבים בנושא "בטיחות בדרכים בגובה העיניים". העבודות, פרי יצירתם של מעצבים גרפיים מובילים וסטודנטים לתקשורת חזותית וצילום, מתמקדות, ברובן, בהשפעתו של האלכוהול על תפישת המציאות וכך גם על כישורי הנהיגה. השימוש היצירתי בטכניקת תלת מימד, בה בחרו היוצרים ממחישה את הסכנה הטמונה בשילוב הקטלני בין אלכוהול לנהיגה ותוצאותיו.

התערוכה, שתיפתח ביום רביעי, ה- 6 ביוני, בשעה 18:00, תוצג עד סוף יוני בגלריה ZOA ע"ש דבורה פישר ז"ל, בבית ציוני אמריקה ולאחר מכן תהפוך לתערוכה נודדת ברחבי הארץ. גלריה ZOA , על שמה של דבורה פישר ז״ל, תעשיינית מייסדת מפעלי ד”ר פישר, אם ואשת חינוך למופת, שהרבתה לתרום ולפעול למען ילדים ובני נוער. באכסדרת הבניין הפעיל כל ימות השבוע עוברים למעלה מ-35,000 מבקרים מידי חודש. הצגת התערוכה תסייע להפצת המידע למען המלחמה בתאונות הדרכים. את התערוכה יפתחו ד"ר אלי פישר ושמואל אבואב, מנכ"ל " אור ירוק".

שמואל אבואב, מנכ"ל "אור ירוק": "אור ירוק מקיימת את תערוכת הכרזות והצילומים זו השנה הרביעית ברציפות. אור ירוק חרטה על דגלה לשמור את נושא המאבק בתאונות הדרכים והפחתת מספר ההרוגים בכבישים בראש סדר היום הציבורי. תערוכת יצירותיהם של סטודנטים ומעצבים גרפיים הינה מרכיב חשוב בפעילות ההסברה של העמותה בקהילה ומשרת את מטרתה להנגיש את המידע בתחום הבטיחות בדרכים, לכלל הציבור בישראל- לשם הצלת חיים".

מקום המדינה נהרגו בישראל למעלה מ- 31,400 בני אדם בתאונות דרכים. "עמותת אור ירוק״, עמותה פרטית, שאינה נתמכה ע"י מימון ממשלתי, הוקמה בשנת 1997 על ידי אבי נאור, שאיבד את בנו רן בתאונת דרכים בהיותו חייל. העמותה הוקמה מתוך ההכרה בחשיבות העליונה במאבק בתאונות הדרכים ובחשיבות מעורבות הקהילה בו. מטרת העמותה הינה להפחית את מספר הנפגעים בתאונות הדרכים ולהשפיע על תרבות הנהיגה בישראל.

חברות נוספות שנרתמו לפרויקט והעניקו חסות הן אדובי ישראל, מסטר פוינט, פיק פונג ומכללת מנטור. אוצר התערוכה: דורון פולק. מפיקה: אורית ליפשיץ. פתיחה: יום רביעי, ה- 06 ביוני, 2012 בשעה 18:00 גלריה ZOA ע"ש דבורה פישר, רחוב אבן גבירול 26, תל אביב.













תערוכת כרזות אור ירוק תאונות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד