כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024

ה'חב"דניק' של ש"ס מסייר בערד: "חוויה מרגשת"

שר הדתות יעקב מרגי, המקורב לחוגי חב"ד, ביקר במוסדות החסידות בעיר ערד • מבית הספר עד בית התבשיל • "סיור עבודה שיגרתי ורגיל, הפכתם לי לחוויה מרגשת", אמר

ה'חב"דניק' של ש"ס מסייר בערד: "חוויה מרגשת"

יש כמה וכמה שרים וח"כים בש"ס שזוכים קבוע לתואר "החב"דניק של ש"ס". אחד מהם הוא שר הדתות, יעקב מרגי, שמשתתף רבות באירועים של חב"ד, בארץ וגם בחו"ל.

בסוף השבוע התארח במוסדות חב"ד בעיר ערד. את הסיור הוביל השליח הרב יעקב מנדלזון, יו"ר המוסדות בעיר, יחד עם מנהל בית חב"ד הרב אברהם זלמנוב. את הביקור ארגן (איך לא...) העסקן החבד"י ר' זלמן וולף.

הסיור נפתח בביקור מרגש בבית הספר לבנות של חב"ד. את פני הפמליה קיבלו בנות בית הספר, כשהן מנופפות בדגלים ססגוניים, בניצוחה של מנהלת בית הספר חני מנדלזון, שהראתה לשר את שיטת החינוך החבד"י המשתלבת בחינוך הממלכתי דתי כהוראת הרבי, מאז החל בארץ החינוך החבד"י ו"רשת אוהלי יוסף יצחק".

משם יצאה השיירה לתלמוד תורה "אור מנחם". השר נכנס לכיתת לימוד במהלך שיעור, ובחן את התלמידים שהפגינו ידע מרשים.

השר מרגי החמיא למנהל החיידר ר' דוד טירנואר, על העבודה המסורה שהוא עושה בקרב ילדי ערד.

"אני רואה את העדינות החבדי"ת יחד עם האור והשמחה על פני התלמידים כאן והתלמידות בבית הספר הקודם בו ביקרתי, וכל שנותר לי הוא להחמיא לכם, ולברך אתכם בברכת עלו והצליחו..." אמר השר מרגי בסיום הביקור המאלף במוסדות החינוך.

את הביקור חתמו האורחים בישיבת עבודה ובהתוועדות חסידית שנערכה בבית התבשיל היפה שהוקם בעיר בשיתוף עם "כולל חב"ד".

בצאתו מבית התבשיל אמר שר הדתות, כי הוא ממשיך לישיבת עבודה מתוכננת עם ראש העיר של ערד. "על עבודת הקודש שלכם, רק מילים טובות יש לי לספר לראש העיר, סיור עבודה שיגרתי ורגיל, הפכתם לי לחוויה מרגשת, ועל כך אני מודה לכם מאוד...", סיכם השר את הביקור.

















יעקב מרגי שר הדתות הרב יעקב מנדלזון הרב אברהם זלמנוב זלמן וולף

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד