כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024

מהיום יש בית אחד לסוחרים בפורקס

חברת פיינל אלגו טרייד מעניקה לסוחרים את כל הצרכים הנדרשים לסוחר תחת קורת גג אחת, כולל פלטפורמה ידנית ופלטפורמה רובוטית תוך כדי שמירה על אמינות, יושרה ושקיפות מלאה

מהיום יש בית אחד לסוחרים בפורקס

יש רק חברה אחת בתחום הפורקס המציבה בראש סולם הערכים שלה הם יושרה מצוינות ואמינות. זוהי חברת פיינל אלגו טרייד אשר שמה את הלקוח במרכז, דואגת לטובתו ומודעת היטב לסיכונים אשר יכולים לצוץ במהלך המסחר.

פיינל אלגו טרייד הנו למעשה חדר עסקאות בסגנון בוטיק משפחתי אשר מלווה כל לקוח באופן אישי ורוצה להשקיע כל מאמץ לתת חווית מסחר מהנה וכמובן לדחוף את לקוחותיה להרוויח ולסחור נכון בשוק המט"ח והאלגוריתים.

יזמי החברה הינם סוחרי מט"ח של יותר מעשור אשר נכוו בהרבה חברות וברוקרים. ומכיוון שהם כל כך אוהבים את סוג המסחר הזה הם השקיעו הרבה משאבים זמן וכסף על מנת לבנות פלטפורמת מסחר ברמה בלתי רגילה, שתיתן שירות וחווית מסחר מהנה לכלל סוחרי המט"ח בארץ.

החברה פיתחה ארגז כלים אשר ממזער את הסיכונים בשוק ואף מגדיל את סיכוייו של הלקוח להרוויח תשואות מעניינות. פיינל אלגו טרייד מאמינה ששירות אישי במהלך המסחר הינו כלי אשר תורם ללקוח, מלווה אותו באופן אישי בכל שלבי המסחר ומזהיר את הלקוח מחבלי מעבר אשר קיימים כמו למשל שימוש לא נכון בכלי המינוף אשר יכול לסכן באופן מאוד גדול את הלקוח.

לחברה ישנו רובוט (מכונת מסחר אוטומטית) אשר הושקעו בו כספים רבים וזמן יקר מצד בעלי החברה אשר גייסו את סוחרי המט"ח והמתמטיקאים הטובים ביותר בעולם בשביל לפתחו. ומאז סיום פיתוחו לפני כשלוש וחצי שנים הוא עומד בסטטיסטיקה בלתי רגילה בשוק ומניב תשואות חסרות תקדים בשוק האלגו טריידינג, עד כדי כך שבעלי החברה נותנים התחייבות של חשבון מוגן למשך חודשיים, חשבון אשר לא ניתן להפסיד בו וקרן ההשקעה מבוטחת.

להצטרפות למסחר באמצעות פיינל אלגו טרייד ולפרטים נוספים לחצו כאן

פיינל אלגו טרייד מסחר פורקס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד