כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024

כמה מרוויחים ב'הלפרין' על כל מסגרת?

בית המשפט חייב את אופטיקה 'הלפרין' לשלם 2.7 מיליון ש"ח לחברה איטלקית עבור מסגרות שלא שולמו • ההחלטה חושפת את הרווח הנקי מכל מסגרת: 329 ש"ח

משקפיים. אילוסטרציה
משקפיים. אילוסטרציה



בית המשפט המחוזי בתל-אביב קבע השבוע כי על רשת אופטיקה הלפרין לשלם לחברה איטלקית כ-2.7 מיליון שקל עבור מסגרות משקפיים שרכשה מהחברה של המותג ray-ban עבורן לא שילמה.

החלטת בית המשפט חושפת כי הרשת הכניסה בממוצע סך של 662 שקל מכל מסגרת של משקפי Ray-Ban אופטיות שמכרה, כאשר הרווח הנקי, לאחר הוצאות משרדיות והוצאות שיווק עומד על 329 שקל לכל מסגרת.

בין החברה האיטלקית, לוקסאוטיקה, יבואנית מוצרי האופטיקה המיוצגת ע"י עורכי הדין ניר קהת ואסף פריאל ממשרד עו"ד פרופ' יובל לוי ושות', לבין אופטיקה הלפרין מתנהל סכסוך בהיקף של מיליוני שקלים בבית המשפט המחוזי בתל-אביב. זאת, על רקע טענות בנוגע להסכם הבלעדיות ששרר בין הצדדים לייבוא ושיווק משקפי ראייה תחת המותג Ray-Ban מאיטליה.

במסגרת הסכסוך ביניהם הגישו הצדדים תביעות הדדיות.

בתובענה שהגישה לוקסאוטיקה בסדר דין מקוצר נטען, כי החברות בקבוצת הלפרין, רכשו מלוקסאוטיקה מסגרות Ray-Ban בהיקף של 2.7 מיליון שקל ולא שילמו עבורן.

אופטיקה הלפרין בע"מ וחברה נוספת בקבוצה הגישו בקשת רשות להתגונן בטענת קיזוז. אלו טענו כי לוקסאוטיקה הפרה את הסכם הבלעדיות בין הצדדים ובכך גרמה להן נזק. בסך הכל טענה קבוצת הלפרין כי נגרם לה נזק בר קיזוז בסך של 12 מיליון שקל.

בנוסף, אופטיקה הלפרין חוייבה בהוצאות משפט בסך 7,500 שקל.
הלפרין אופטיקה משקפיים בית משפט ray ban

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 13 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד