ט' אדר ב' התשפ"ד
19.03.2024

סודות האיפור • כך תתאפרי בעונה החמה

לחות איומה, חום מעיק ו... איפור? • ירין שחף עם נקודות למחשבה על איפור בקיץ • וגם חושף כאן כמה טריקים, שרוב המאפרים שומרים לעצמם • להדפיס ולשמור

צילום: יעקב נחומי
צילום: יעקב נחומי

קיץ, חום, זיעה, ובכל זאת את רוצה להתאפר ולהיראות במיטבך? שימי לב לטיפים הבאים:

ניקיון:

כדי להכין בסיס טוב לאיפור, לפני הכל מנקים את הפנים בג'ל או מוס על בסיס מים. אלה מסירים מהעור לכלוך, תאי עור מתים ומעניקים לעור מראה מט שאינו נראה מיוזע ומבריק.

קרם לחות:

אם את מהסובלת מהזעה מרובה, שמרי את תכשיר הלחות במקרר - זאת מפני שלאחר הוצאת התכשיר מהמקרר ומשיחתו, התחושה על העור נעימה וקרירה, והאפקט המתקבל הוא עור בעל מראה רענן וחיוני .בנוסף, בעונת הקיץ רצוי שלא להשתמש בתכשירי לחות בעלי מרקם קרמי עשיר, אלא בתחליב לחות, שהוא בעל מרקם קליל יותר.

מייקאפ בעל מרקם נוזלי:

אם את עדיין חשה "מסיכה", יש הוסיף לספוגית המריחה מעט קרם לחות או לדלל עם מעט מים. לא לשכוח שבקיץ עור הפנים מעט כהה יותר,יש להקפיד שהמייק אפ מכיל מסנני קרינה!

תחליף מייק אפ:

אם את לא בעניין מייקאפ, מרחי מעט קרם לחות. לאחריו, הניחו ברונזר בעזרת מברשת סומק או פודרה.

דפי פודרה:

מכירה את התחושה: בשלב מסוים של היום, מראה הפנים מתחיל להיראות מבריק ומיוזע. בעלות עור שמן נתקלים "בתופעה" הזו תמיד. בעור מעורב, עיקר הבעיה באזור ה- T (מצח, אף) ולעיתים אף סנטר. בעלות עור פנים יבש עשויות לחוות מן "נצנוץ" לא רצוי סביב האף – במיוחד בתנאים חמים או לחים.
לפתרון הקל ויעיל ... שאפילו תוכלי לסחוב איתך אפילו "בתנאי שטח" קוראים: BLOTTING PAPER.

מדובר בניירות סופגים מיוחדים אשר מכילים מוצרי סופחי שומן ומנטרלי ברק. ניתן להשתמש בהם לאורך כל היום: מצמידים את הצד הספוג בחומר אל עור הפנים, ממתינים כמה שניות ומרפים. הדף סופח אליו את עודפי השומן ואינו פוגע באיפור. הזיעה וההברקות נעלמים כלא היו. העור חוזר להיות נטול שומן ובמראה מאט.

עפעפיים:

בימים לחים במיוחד, אזור העפעפיים נוטה להזיע ולהפוך לשומני. טרם הנחת הצללית, יש להניח מעט טלק על העפעף. הטלק סופח שומנים ושומר על אזור יבש. הצללית תשרוד לאורך זמן.


צלליות:

צלליות בגוון בהיר מחמיאות לעור שזוף ולעור הבהיר כאחד . צבעי פסטל (צבעי גלידה) הם "כוכבי העונה"

עיפרון לבן:

"מגדיל" את העין ויוצר מראה מואר. שמרו אותו במקפיא, כך שלא ימס והכי חשוב: לא יצבור בקטריות.

מסקרה:

רק מסקרה עמידה במים. זאת תמנע את תופעת "הכתמים השחורים" ונזילות מכוערות, אפילו בזמן שחייה או התעמלות. חפשו בשורות הקטנות את צמד המילים: water-proof

שפתיים יבשות:

לפני הנחת השפתון, יש להזין את השפתיים במשחת לחות (ששמרנו במקרר) על מנת למנוע יובש וסדקים.

שפתון:

ככל שמרקמו שומני יותר, הוא יראה מבריק, אך לא ישרוד לאורך זמן. לעומת זאת, שפתון במרקם יבש ישרד שעות ארוכות. ו... הטריק המוכר: אחרי הנחת השכבה הראשונה, מפדרים ומניחים שכבה נוספת מעל. התוצאה: עמידות ארוכה במיוחד.

בהצלחה.

ירין שחף איפור מסקרה מייקאפ קרם לחות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }} | {{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }} | {{ reply.date_parsed }}
טען עוד