י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

בזכות התאונה: התגלתה מחלת האברך • מרגש

אברך רוכב אופנוע נפצע לפני כמה שבועות בתאונה רחוב שמואל הנביא • התעקשותם של כונני ההצלה לפנותו לבית חולים, הביאה לגילוי מוקדם של מחלת הסרטן

זירת תאונה
זירת תאונה

חייו ניצלו בזכות תאונת הדרכים: אברך בן 45, תושב ירושלים, עבר לפני מספר שבועות תאונת דרכים קשה. במוקדי ההצלה דווח על רוכב אופנוע שנפגע מרכב ושרוע בצידי הכביש.

למרות התעקשותו של הנפצע, הוא פונה לבית החולים שם הוכנס לבדיקות שהראו כי הוא חולה במחלה הידועה. אך הגילוי המוקדם שלה הביא להצלת חייו.

התאונה אירעה ברחוב שמואל הנביא בירושלים.

כונני ההצלה שהגיעו לזירת התאונה הבחינו באברך ששרוע על הכביש מדמם ומרחק רב ממנו נמצא האופנוע עליו רכב. מאוחר יותר התברר שרכב פגע בו וכתוצאה מכך הוא עף עשרות מטרים ונפצע באורח בינוני.

בתחילה הוא סירב להתפנות לבית החולים והתלונן על כאבים עזים בצלעות.

כונני ההצלה התעקשו לפנותו והוא הוכנס תוך דקות ספורות לחדר טראומה ב'הדסה עין כרם'.

בבדיקות ראשונות שעבר בבית החולים מצאו הצוות הרפואי קרע בטחול. מאוחר יותר, כשהוכנס לבדיקות סיטי כדי לבדוק את רמת הפציעה והיקפה, גילו הרופאים כי הוא סובל המחלה הידועה בריאות. הם אמרו כי הגילוי המוקדם יאפשר את הטיפול בה בצורה טובה ומקצועית.

בניתוח שערכו לו מאוחר יותר כרתו לו את אחת מריאותיו ובימים אלו הוא מחלים בביתו.

יוסף שורק, נהג אמבולנס של מגן דוד אדום וידידו של האברך, אמר ל'בחדרי חרדים': "הוא הודה לי שהתעקשתי לפנות אותו לבית החולים. הסתבר שחייו ניצלו בעקבות התאונה הזו. יש לי תחושת סיפוק גדולה מאד. הרב מאד מהמקרים שבהם אנחנו מטפלים מסתיימים רק באשפוז של יממה ושחרור לבית, כאן אני יודע שהצלתי את חייו של אברך לא רק פעם אחת".

שבוע ימים לאחר התאונה, שוחרר האברך לביתו ובימים אלו מצבו משתפר.
תאונת דרכים סרטן ריאות צלעות אופנוע

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד