כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

אל תסמכו על העולם • טורו של משה אוסטדישר

אל תבטחו בנדיבים • בסוריה, המדינה השכנה נטבחים נשים וילדים • והעולם? מדבר ומצהיר אבל לא עושה דבר • שלא יהו לנו ספקות: זהו בדיוק היחס שאנו נקבל ביום פקודה

אל תסמכו על העולם • טורו של משה אוסטדישר



המצב בסוריה הנו בכי רע, כאשר כל ההוכחות לטבח עם, "נמצאות על השולחן" והעולם לא נוקף אצבעו על מנת להפסיק את הטבח.

ההיפך הוא הנכון: על פי מקורות זרים רוסיה מעבירה למשטר אסד מסוקים וציוד מלחמתי "שובר שיוויון", על מנת שיוכל לטפל בעמו "ביסודיות".

אמנם מילים נשפכות כמים וכל העולם מאיים ומפגין, אך בפועל בכל יום נטבחים ילדים, נשים וגברים, ולא נעשה כל צעד אופרטיבי מצד אומות העולם להפסקת הטבח.

להבדיל: בימים האחרונים מבקר נשיא המדינה מר שמעון פרס בארה"ב, כאשר בהצהרה משותפת הצהיר חגיגית שר ההגנה האמריקאי, כי ארצות הברית תעמוד תמיד לצד ישראל בעימות צבאי,

אשרי המאמין.

לאור ההתנהלות במזרח התיכון ובסוריה, עולה החשש הכבד כי בשעת אמת, העזרה שישראל תקבל תהיה במקרה הטוב הצהרתית. אף מדינה לא תשלח חיילים על מנת להגן על אזרחי מדינת ישראל.

לא להתייחס ל'מה יגידו'

לצערנו עלינו לצאת מנקודת הנחה כואבת כי אסור לסמוך על אף מדינה שמצהירה היום הצהרות, שבפועל לא יהיה בהם כל ממש

עלינו לסמוך על חובת ההשתדלות המעשית, לעשות מה שבאל ידינו ולהתפלל שהקדוש ברוך הוא ישלח ברכה במעשינו.

מכאן ניתן להסיק, כי את הגינויים הבינלאומיים נגד הצהרת המדינה על בניית מאות יחידות בשטחים - כפיצוי על פינוי "עמונה", או הגינויים על כך שמדינת ישראל היא מדינה גזענית המחזירה את השוהים הזרים המגיעים בכל יום דרך מצרים, חזרה לארצם, יש לקחת "בעירבון מוגבל", תוך התחשבות בצורך הקיומי שלנו, מבלי להתייחס ל'מה יגידו'.

את הגינויים יש לקחת בדיוק באותה רצינות כפי שיש לקחת את ההצהרות המגנות את הטבח בסוריה וכן הצהרות התמיכה במורדים אשר הנם במקרה הטוב "מהפה אל החוץ".

עלינו לפעול על מנת לבסס את אחיזתנו בארץ ללא התלהמות מיותרת, ללא פרסום וללא הצהרות מיותרות מצידינו תוך נחישות ואמונה בצדקת הדרך ובע"ה.

רק יצירת עובדות בשטח ותפילה, יבטיחו את עתידינו.
אוסטדישר סוריה עולם טבח שואה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 12 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד