כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024

אינטרנט בטלפון כשר • חרדים ממהפכת הסלולר • תחקיר

לקוחות אורנג' וסלקום שניידו את המספר הכשר לחברות הסלולר החדשות, מצליחים לסמס ולגלוש באינטרנט • 'הוט מובייל': "לא ממליצים לנייד כשרים"

צילום אילוסטרציה
צילום אילוסטרציה

כחודש ימים חלף מאז נכנסו השחקניות החדשות לשוק הסלולר - והחברות הוותיקות עוברות חיים לא קלים.

זה התחיל בעזיבה של גל לקוחות ענק והמשיך במעברים בין מסלולים ומכשירים מתקדמים.

מבירור שערך 'בחדרי חרדים', עולה, כי המהפכה הולידה פרצה חדשה, הפוגעת ברבבות משתמשי הסלולרי הכשר בציבור החרדי.

לקוחות בחברות אורנג' וסלקום שניידו לאחרונה את המספר הכשר שברשותם לאחת החברות החדשות בשוק, סיפרו לכתב 'בחדרי חרדים' כי כתוצאה מהניוד, הצליחו לפרוץ את גדרי ה"כשרות" של "ועדת הרבנים לעניני תקשורת".

אחד מהם, לקוח חברת 'סלקום' סיפר ל'בחדרי חרדים' על הניוד שעשה לפני מספר ימים. "נרשמתי באתר של חברת 'הוט-מובייל' לצורך ניוד המספר הכשר שלי. אחרי כמה ימים הגעתי לקחת את הסים ממרכז שירות הלקוחות שלהם.

"הכנסתי את הסים החדש בתוך מכשיר שאינו כשר, ועד עכשיו אני מצליח לשלוח הודעות כתובות ולגלוש בצורה חופשית באינטרנט.

ומה לגבי העלויות בסים שאמור להיות חסום?

"החבילה אליה נרשמתי בחברה היא חבילה רגילה בעלות של כמעט 90 שקלים אשר מאפשרת שימוש ללא הגבלה. המספר נשאר מספר כשר, אך השימוש באסמס והגלישה באינטרנט היא באותו מחיר מבלי להוסיף תשלום".

מוקדן של חברת 'הוט מובייל' אמר לכתב 'בחדרי חרדים' כי ניוד של מספר כשר מחברה אחרת לחברה שלהם "עלול ליצור בעיות טכניות רבות, ולכתחילה אנו ממליצים שלא לעשות זאת".

מ'פרטנר' נמסר בתגובה ל'בחדרי חרדים': "אנו תמהים על אותו קומץ מזערי של לקוחות שהחליטו לעבור עם מספר מהקומה הכשרה של פרטנר בידיעה שהחברה הקולטת איננה מספקת שירותים כשרים".

מ'סלקום' נמסר בתגובה ל'בחדרי חרדים': "איננו מכירים מקרים של לקוחות שביקשו לנייד את מספרים מקומה כשרה לקומה לא כשרה. אנו פועלים בהתאם להנחיות ועדת הרבנים ואם ישנו מקרה פרטני נשמח לקבל את פרטיו על מנת שנוכל לברר את המקרה באופן ספציפי".
סלולר אורנג סלקום כשר אינטרנט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 22 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד