י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

ילד חרדי צנח מקומה שלישית - ויצא ללא פגע

ילד שני צנח היום מביתו במודיעין עילית, נתקל במזגן וחבלי כביסה - ונפל לבריכת מים • למרבה הנס, לא נמצאו חבלות בגופו • מתנדב: "היה כאן נס גדול"

צילום: יוחאי ברגר - חדשות 24
צילום: יוחאי ברגר - חדשות 24



עוד מקרה נפילת ילד במודיעין עילית: היום (חמישי) סמוך לשעה 15:30 התקבל דיווח על ילד שנפל מגובה של שלוש קומות ברחוב נתיבות המשפט במודיעין עילית.

עוד בנושא:
מודיעין עילית: ילדה צנחה מקומה שניה; נפצעה בינוני

חובשי 'איחוד הצלה' שהגיעו למקום מצאו את הילד בחצר בניין כשהוא בהכרה מלאה וללא חבלות. החובשים בדקו את גופו ולמרבה הנס לא נמצאו חבלות כלל.

איציק נויגרשל, מתנדב 'איחוד הצלה - מודיעין עילית', סיפר ל'בחדרי חרדים' כי הילד כבן ארבע נפל מגובה של כ-2.5 קומות, אך הנפילה לא הייתה ישירה. הילד נתקל בתחילת הנפילה בחבלי כביסה, המשיך ליפול ונתקל ככל הנראה במזגן, משם צנח לתוך בריכה מלאת מים. לאחר שהרטיב את עצמו כהוגן, הוא התגלגל אל מחוץ לבריכה.

"מדובר בנס של ממש", אומר איציק בהתפעלות. "אני לא רוצה לחשוב מה היה יכול לקרות לילד בנפילה מגובה כזה, ללא המכות הקלות יחסית שקיבל בדרך אל הקרקע".

עוד הוסיף, כי ילדה שהייתה בחצר ראתה את הנפילה ואמרה כי ראש הילד לא נחבט במהלך הנפילה, וכך אמר גם הילד. סימני חבלות לא אותרו על גופו, אך ליתר ביטחון הילד פונה לבית החולים תל השומר לבדיקות וצילומים.

כוחות ממשטרת מרחב ש"י הגיעו למקום ופתחו בחקירה.

צילום: יוחאי ברגר - סוכנות הידיעות "חדשות 24"







נס מודיעין עילית ילד נפילה מגובה בריכה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד