ח' אייר התשפ"ד
16.05.2024

ירושלים: נהג מונית ניסה לדרוס תלמידי ישיבה - ונעצר

קבוצת תלמידי ישיבת 'מיר' שצעדו בשכונת גאולה, כמעט ונדרסו על ידי נהג מונית בעל מבטא ערבי • במשטרה חיכו לתלונה נוספת, ורק אז יצאו לצוד את הנהג המופרע

מונית. צילום אילוסטרציה: יעקב נחומי
מונית. צילום אילוסטרציה: יעקב נחומי

השבוע ביום שני בלילה אירע ניסיון דריסה במרכז שכונת גאולה בירושלים.

סמוך לשעה 1:30 צעדו חמישה בחורים, תלמידי ישיבת מיר, ובחור נוסף ברחוב רבינו גרשום בירושלים, לעבר הישיבה. כאשר הגיעו לרחוב יחזקאל, פנו לחצות את הכביש ולהמשיך באותו הרחוב על מנת להגיע לישיבה, ואז שובשו התוכניות..

אחד הבחורים, אפי רוזן, מספר ל'בחדרי חרדים': "במהלך הלילה יצאנו מרחוב רבינו גרשום לרחוב יחזקאל על מנת להמשיך ללכת על רחוב רבינו גרשום. אך לפני שחצינו את הכביש, מונית שהייתה בנסיעה עשתה עקומה לעברינו, והמשיכה בנסיעה. כמובן שזה נורא הפחיד אותנו, לרגע חשבתי שאפילו לא נותר לי זמן לומר וידוי".

אפי ממשיך: "אחד הבחורים שהתעשת ראשון, סימן בידו כאילו הוא זורק משהו לעבר המונית המתרחקת, הנהג שהבחין בכך החל בנסיעה מהירה מאוד ברוורס לעברינו. כשהגיע לידינו תוך כדי הנסיעה החל לקלל אותנו, תוך כדי שאנו צועקים עליו על ההתנהגות המבישה. כשהבין שאנו קבוצה קצת גדולה ממה שחשב, נמלט מהמקום.

"התקשרנו למוקד 100 של המשטרה והזמנו ניידת, היות ומדובר בנהג המסכן עוברים ושבים. הסברנו להם כמה פעמים במה מדובר, אך רק לאחר כ-40 דקות הגיעה ניידת משטרה למקום. הסברנו לשוטרים כי מדובר בנסיון דריסה, ואחד הבחורים אף הוסיף ואמר כי לנהג המונית היה מבטא ערבי, מה שהפחיד אותנו יותר. לדבריו, לאחר זמן קצר הגיעה קריאה נוספת על נהג שמשתולל באיזור, עם אותה לוחית זיהוי. רק אז התייחסו לזה ברצינות במשטרה, יצאו מספר ניידות לחפשו והוא אותר ברחוב יפו ונעצר".

גורם במשטרת ירושלים מסר ל'בחדרי חרדים' כי החשוד הובא אתמול בפעם השנייה להארכת מעצרו.

אחד הבחורים ששמע על כך אמר ל'בחדרי חרדים', כי עצם העובדה שהוא היה עצור למשך יומיים, מוכיחה כי אכן היה זה נסיון דריסה, ולא רק מעשה שובבות.

אפי עצמו לא הגיש תלונה במשטרה על נסיון הדריסה. לשאלת 'בחדרי חרדים' הוא חוזר שנה אחורנית לחוויה אחרת שעבר, כאשר נתקל במקרה פשע בשכונת מטרסדורף בירושלים.

"סמוך לשעה 2:00 בלילה עברתי יחד עם חבר בדרכי הביתה. הבחנתי בשני נערים צעירים שעוברים מפח לפח והבעירו אותם ללא כל סיבה הגיונית. כשהזמנתי משטרה והם הגיעו, ביקשו ממני להתלוות אליהם בניידת המשטרה למתן עדות, והתחייבו בפני להחזיר אותי הביתה. בשעה 3:00 לערך הכניסו אותי לחדר חקירות, הרגשתי פושע, צורת ההתייחסות אלי הייתה בזויה, כאילו אני אותו נער שהצית את הפחים. ו....גם לא החזירו אותי הביתה לאחר סיום 'מתן העדות'. עובדה זו לא תורמת לאמון במשטרה, אני לא מתלונן, כדי לא לקבל שוב יחס משפיל".

שמוליק בן רובי דובר משטרת ירושלים מסר בתגובה ל'בחדרי חרדים': "לא היה מקרה כזה".
ירושלים גאולה דריסה משטרה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד