י"ג אייר התשפ"ד
21.05.2024

בני ברק: אש פרצה סמוך למעון - 150 ילדים פונו

דליקה שפרצה ברחוב משולם רהט בסמוך למעון גרמה לפינוי 150 ילדיו דרך יציאת החירום • בנס הסתיים האירוע ללא נפגעים בנפש, למעון נגרם נזק כבד

צילום: דוברות הצלה גוש דן
צילום: דוברות הצלה גוש דן

נס בבני ברק: שריפה פרצה היום (ה) במעון בו שהו כ-150 ילדים - בנס חולצו הילדים במהירות ואיש לא נפגע.

הדיווח על השריפה התקבל בשעה 15:51 בצהרים, נמסר על שריפה ברחוב משולם רהט בבני ברק. מתנדבי 'הצלה גוש דן' ו'איחוד הצלה' חשו למקום במהירות ודיווחו כי מדובר בשריפה בקומת המרתף של בית-הכנסת השכונתי, הסמוך למעון - בו שהו באותו הזמן כ-150 ילדים.

כוננים נוספים הוזעקו למקום בכדי לעזור בפינוי כל הילדים, ובמקביל פעלו כוחות כיבוי האש לכיבוי השריפה.

ישראל, מתנדב ארגון 'הצלה גוש דן' מספר ל'בחדרי חרדים': "מדובר בנס גדול, מפני שבמעון יש יציאת חירום, ולכן המקום פונה במהירות, וזה מה שמנע את האסון שיכל להיגרם. ההורים שהגיעו להוציא את ילדיהם בסיום יום הלימודים גילו לתדהמתם כי המעון אפוף עשן, ואף הם עזרו - בסיוע כונני הארגון - לחלץ את הילדים ממקום השריפה. למעון נגרם נזק כבד. לבית הכנסת לא נגרם נזק".

חיים עוזרי, חובש 'איחוד הצלה - בני ברק', מספר ל'בחדרי חרדים': "השריפה פרצה בשטח פתוח מתחת לבית כנסת שבנוי על עמודים, בעקבות העשן הכבד ביקשו הכבאים מהגננות בגן ילדים והמעונות שנמצאים באותו בניין להוציא את הילדים, מחשש שיהיו נפגעים משאיפת עשן. ב"ה כוחות הכיבוי השתלטו בתושייה רבה על הדליקה, והאירוע הסתיים ללא נפגעים בנפש".
שריפה גן ילדים כיבוי הצלה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד