ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024

לאחר 4 שנות מאסר ו'תענית דיבור' - תשוחרר 'אמא טאליבן'

האם המתעללת מבית שמש, תשוחרר ביום ראשון, לאחר ארבע שנות מאסר, בהן סבלה מתת תזונה, בצקות ואורח חיים סגפני • בכל שנות מאסרה שמרה על 'תענית דיבור' ארוכה • תוכל להיפגש עם מרבית ילדיה, להוציא בת אחת שנמסרה לאימוץ • אבל האם הם ירצו לפגוש אותה?

מאסרה של אמא טאליבן
מאסרה של אמא טאליבן

אחר שריצתה את כל ארבע שנות המאסר שנגזרו עליה - בלי לקבל הנחת 'שליש' על התנהגות טובה, שוחררה 'אמא טאליבן' ממאסרה.

במשך ארבעת השנים האחרונות, החליטה 'אמא טאליבן' לבודד את עצמה ולהתרחק משאר האסירות. היא כפתה על עצמה אורח חיים סגפני, שאף כלל תענית דיבור ארוכה שנמשכה לאורך כל תקופת מאסרה.

גם הקפדתה היתירה בתנאי הכשרות גרמו לה לאכול באופן לא סדיר, מה שהוביל לאשפוזה במשך תקופות ארוכות בשל תת תזונה ומחסור בויטמינים. היא גם סבלה מבצקות קשות ברגליה.

מאסרה של ב' לא קוצר למרות מצוקתה הפיזית והנפשית. לפני כשנה, הגישה ב' בקשה לניכוי שליש מעונשה, אך בוועדת השחרורים החליטו שלא לקצוב את עונשה.

כעת, לאחר השחרור, תוכל ב' להיפגש עם 11 מבין 12 ילדיה. למעשה, האם לא תוכל להיפגש רק עם בתה בת ה-14, שהוצאה מידיה בידי שירותי הרווחה.

כזכור, ב' נעצרה ב-2008 לאחר שנחשדה בהתעללות קשה בילדיה. עם מעצרה, נחשף גם הציבור החילוני לתופעת 'נשות השאלים', אשר ממשיכה לצבור תאוצה בשנים האחרונות - בעיקר בבית שמש.

לפי כתב האישום, שהתגבש כתוצאה מעדויות של ארבעה מילדיה, לאורך שנים רבות הם סבלו מהזנחה ומהתעללות, אשר כללה בין היתר הכאה באמצעות מקל, מערוך, חגורה וכבל חשמלי, וכן כיבוי סיגריות על גופם. האם אף נהגה להרעיב את ילדיה לתקופות ממושכות ולגרש אותם לחצר הבית בתנאי קור קשים.

במסגרתה התנהגותה הקיצונית נהגה האם גם להסתיר את גופה ואת פניה, כך שחלק מילדיה לא ראו את פניה במשך שנים ארוכות.
טאליבן אמא מאסר שחרור

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 56 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד