י"ג אייר התשפ"ד
21.05.2024

בורו-פארק: צלבי קרס בבית המדרש 'קרלין סטולין'

אנטישמים ריססו צלבי קרס על מבנים, חנויות וכלי רכב בשדרה ה-16 בבורו פארק • פרס של אלף דולר הוצע למי שיביא ללכידת הפושעים: "אנשים שמנסים להפיץ שנאה ופחד"

צילום: אתר לייקווד לוקל
צילום: אתר לייקווד לוקל

מתפללי בית המדרש 'קרלין סטולין' הממוקם בשדרה ה-16 בשכונת בורו-פארק, שהגיעו ביום שישי בבוקר לתפילת שחרית, הזדעזעו לגלות על דלת בית המדרש ריסוס גרפיטי של עיגול ובתוכו צלב קרס.

המתפללים הזעיקו את המשטרה למקום, והשוטרים גילו כי צלבי קרס נוספים רוססו גם על חנות האוכל 'פישמן גרוסרי טייק אאויי', על בית ספר מקומי בשכונה, ועל שבעה מבנים יהודיים נוספים, לאורך השדרה ה-16, אחת השדרות המרכזיות בשכונה החרדית.

המשטרה הזעיקה למקום את המחלקה המיוחדת לפשעים על רקע אנטישמי. חוקרי המשטרה עברו בין החנויות הממוקמות לאורך השדרה, ובדקו את מצלמות האבטחה, בתקווה להביא לגילויו של הפושע.

חבר מועצת העיר החרדי, דוד גרינפלד, הציע ביום שישי פרס של אלף דולר למי שיביא ללכידתו של הפושע. גרינפלד אמר: "שוב ושוב אנחנו מוצאים את עצמנו תחת מתקפה של אנשים שמנסים להפיץ שנאה ופחד בקהילה היהודית. אנחנו לא נעבור לסדר היום עד שנתפוס את אותם אנשים, אני מתכוון לעבוד באופן צמוד עם המשטרה עד שנלכוד את הפושעים".

פוליטיקאים רבים מיהרו לפרסם הודעת גינוי, בהם דב הייקינד חובש הכיפה הסרוגה, חבר הקונגרס ג'רולד נדלר ועוד.
צלבי קרס קרלין בורו פארק אנטישמיות גרינפלד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד