י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

זבל יקר • אברך השליך לאשפה 15 אלף ש"ח

ניסים לוי מלוד השליך בטעות את כספי המתנות שקיבל לאירוע משפחתי • מנכ"ל העירייה סייע, עד שנמצאה האבידה • "היה מסריח, אבל הייתי חייב למצוא את הכסף"

צילום: יעקב נחומי
צילום: יעקב נחומי

ניסים לוי, אברך ואב לשלושה ילדים מהעיר לוד, יצא ביום שישי האחרון למסע חיפושים בעקבות שקיות הזבל שהשליך באותו בוקר. הסיבה: שקית שזרק בטעות ובתוכה 15 אלף שקלים שתכנן להפקיד בבנק.

בשעות הבוקר יצא ניסים מביתו כשבידיו שקיות הזבל. הוא זרק אותן לפח הסמוך לביתו והמשיך בדרכו.

לאחר מספר שעות, הבין שעשה טעות איומה.

באחת השקיות היה סכום כסף גדול שקיבל משמחת הבריתה שערך לבתו שנולדה. הוא תכנן להפקיד את הכסף בבנק ושמר אותו בשקית. "התכנון היה לסגור את המינוס בבנק", סיפר ל'ידיעות אחרונות'.

לוי חזר בריצה לפח האשפה, אך הוא מצא אותו ריק.

הוא יצר קשר עם עיריית לוד והגיע עד למנכ"ל העירייה, יאיר רביבו. המנכ"ל יצר עבורו קשר עם מנהל מחלקת התברואה שמסר לו כי משאית הזבל עושה את דרכה לכיוון מתחם שבו מרוקנים את האשפה.

נהג המשאית קיבל הוראה להגיע למגרש חניה פתוח באזור התעשייה הישן של העיר, שם שפך את האשפה ב-6 ערימות שונות. האברך, כמה מחבריו, המנכ"ל ועובדי תברואה עמדו מול שש הערימות. "הנהג הצביע על אחת מהן ואמר שהוא מעריך שהכסף יהיה שם", סיפר לוי.

"התחלנו לחפש, היה מאד מסריח, אבל הייתי חייב למצוא את הכסף".

לאחר שעה של חיפושים, התברר שהנהג צדק: השקית נמצאה בערימה עם חלק מהשטרות.

לוי מצא סכום של 6,000 שקל. מאוחר יותר התברר שבמהלך איסוף האשפה נקרעה השקית וחלק מהשטרות התפזרו בהררי האשפה. אט אט נברו החברים בערימות שלפניהם עד שהגיעו לסכום של כמעט 15,000 שקלים.
שטרות אשפה זבל לוד אברך

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד