ד' אייר התשפ"ד
12.05.2024

אתרוג מציגה: מהפכה לעסקים במגזר החרדי

במסיבת עיתונאים חגיגית הוצג מסלול 'אתרוג לעסקים' העונה על הציפיות והדרישות באופן קרוב למוחלט, ומוצע לציבור בעלי העסקים • צפו בגלריה ממסיבת העיתונאים

אתרוג מציגה: מהפכה לעסקים במגזר החרדי

לאחר שלוש שנות פעילות של חטיבת אתרוג בקרב הציבור החרדי, מושק השבוע מסלול חדש המיועד לבעלי עסק חרדיים שנזקקים לשימושים נרחבים בעולם המקוון, ולא רוצים להתפשר על עולמם הערכי: 'אתרוג לעסקים'. המסלול החדש אופיין בעקבות בקשות של בעלי עסקים רבים שזקוקים למגוון רחב יותר של אתרים ושימושי רשת, אך עם זאת מבקשים לשמור על עצמם באופן המותאם לאורח החיים החרדי.

לצורך כך, עמלו מיטב המוחות הטכנולוגיים של 'אינטרנט רימון' ופיתחו את טכנולוגיית MORE, טכנולוגיית קצה בכל הקשור למהירות, לסינון ולמידע. כדי לאפשר מקסימום גלישה תוך שמירה על סטנדרטים גבוהים של שמירה והגנה נעשה שימוש במגוון טכנולוגיות חדישות: בינה מלאכותית היודעת לזהות מילים וביטויים בהקשרים שונים, מנגנון זיהוי תמונות מתקדם, שלא מטשטש את התמונות שאינן ראויות אלא מסיר אותן מהדף, וכלים טכנולוגיים נוספים. לאלו מצטרף מוקד אנושי שעושה בקרת איכות על הסיווגים האוטומטיים ומפעיל שיקול דעת נוסף לגבי התאמת האתרים לציבור החרדי.

המסלול החדש מונע גלישה לתכנים העוסקים בדברים שהם מנוגדים לאורח החיים של הציבור החרדי כפנאי וכדו'. המסלול החדש מספק גלישה רחבה ומלאה בהתאמה לאורח החיים החרדי. יריב פאר, מנכ"ל החברה, אומר כי אין ספק שהמסלול החדש יעורר הדים בקרב הציבור. "ההתעוררות העצומה שמורגשת בזמן האחרון בכל גווני האוכלוסיה, התעצמה מאוד לאחר הכנס הגדול בארה"ב. כיום כל בר דעת מבין ששימוש במרשתת ללא סינון הוא סכנת נפשות מוחלטת. כמו תמיד, 'אתרוג' מציעה את הפתרון הנכון בזמן הנכון".

את המסלול בדקו בתי תוכנה רבים בארץ ובחו''ל שמתמחים בשימוש וחיפוש מאגרי מידע. רק לאחר שהתקבל האישור לפיו מסלול 'אתרוג עסקים' עונה על הציפיות והדרישות באופן קרוב למוחלט, הוא מוצע לציבור בעלי העסקים.

אתרוג הינה חטיבה עצמאית של מסלולי גלישה המותאמים לציבור החרדי.מסלולי גלישה אלו אופיינו במיוחד עבור ציבור העוסקים לפרנסתם, והם פועלים באמצעות הטכנולוגיה הייחודית מבית 'אינטרנט רימון'. חטיבת אתרוג פועלת כשלוש שנים ומשרתת אלפי לקוחות בכל רחבי הארץ. את פעילות חטיבת אתרוג מלווה וועדת רבנים העוסקת בנושאי תכנים ומקבלת הכרעות אסטרטגיות בנושאים אלו, והיא זוכה לתמיכתם של רבנים ומחנכים רבים מכ לגווני הציבור החרדי.























































אתרוג אינטרנט כשר מסלול עסקים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד