כ"ט ניסן התשפ"ד
07.05.2024

צה"ל סוגר חשבון: חיסולים ברצועת עזה

באזור בית חנון, חיסל חיל האויר שני מחבלים שעסקו בהכנות אחרונות לשיגור ירי לעבר שטח ישראל • מוקדם יותר חוסלו שני מחבלים שהשתייכו לחוליית צלפים

חיסול ממוקד ברצועת עזה. צילום ארכיון
חיסול ממוקד ברצועת עזה. צילום ארכיון

בשעה 18:25 (יום ב') דיווחו כלי תקשורת פלסטינים כי כלי טייס של חיל האוויר תוקפים באיזור העיר בית חנון בצפון רצועת עזה. המקורות מסרו כי שניים נהרגו ושלושה נפצעו.

עוד בנושא:
מפקד החטיבה הדרומית: "נמנע פיגוע גדול"
טיל בגבול מצרים: עובד בגדר נהרג • הוסר החשש מחדירת מחבלים

דיווחים סותרים על זהות הנפגעים, אם לפלוגות אל-קודס, הזרוע הצבאית של הג'יהאד האסלאמי, או לארגון חללי אל אקצא המזוהה עם הפת"ח.

מדובר צה"ל נמסר כי כלי טיס של חיל-האוויר תקף חוליית מחבלים אשר עסקה בהכנות אחרונות לשיגור ירי תלול-מסלול לעבר שטח מדינת ישראל בצפון רצועת עזה. זוהתה פגיעה.

עוד נמסר, כי צה"ל לא יסבול כל ניסיון לפגיעה באזרחי מדינת ישראל ובחיילי צה"ל וימשיך לפעול כנגד כל גורם אשר מפעיל טרור נגד מדינת ישראל. ארגון הטרור חמא"ס הוא הכתובת ועליו האחריות.

על פי הדיווחים, אחד ההרוגים הינו עבד אבו ז'אנין, המשתייך לזרוע הצבאית של הפתח, ועבדאללה אבו חווידי. אחד הפצועים הוא חסן אבו ז'אנין אחיו של ההרוג, שנפצע באורח קשה מאוד.

מוקדם יותר בשעות הצהריים תקפו כלי טיס של חיל האוויר חוליית צלפים שפעלה בסמוך לגדר המערכת בצפון רצועת עזה. בתקיפה נהרגו שני מחבלים המשתייכים לג'יהאד האיסלאמי.

בשעות הבוקר חצו כשלושה מחבלים את גבול ישראל מצרים סמוך לציר פילדלפי. המחבלים הפעילו מטען צד כלפי כלי רכב של קבלנים שנעו על הציר. במקביל נפתח ירי rpg שלא פגע בכלי הרכב, וירי מנשק קל נגד הרכבים, ערבי-ישראלי סעיד פשאפשה נהרג. כוח של גולני זיהו את החולייה, ופתחו לעברם באש. על אחד המחבלים מטען גדול שהתפוצץ בעקבות הירי.
תקיפה חיסול מחבל בית חנון רצועת עזה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד