י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

הטלפון נפל לביוב והעירייה נחלצה לעזרה

רק בבני-ברק • טלפון סלולרי נפל אל תוך מערכת הניקוז של עיריית בני-ברק • צוות עובדי העירייה הוזעק, שלף את המכשיר מתוך תעלת הניקוז והשיב אותו לבעליו

אילוסטרציה
אילוסטרציה

גם בעידן התחרות הגדולה בין משווקי הטלפונים הסלולרים, יש חשיבות גם למכשיר בודד, הן לבעליו וגם לעובדי עיריית בני ברק, שעשו הכל להשיבו לבעלת המכשיר.

לפני ימים אחדים החנתה גב' אחינועם ארז את מכוניתה ברחוב הרב קוק בבני ברק. כאשר יצאה מהרכב נפל לה מכשיר הטלפון אל מערכת הניקוז העירונית.

גב' ארז סברה לתומה שאין סיכוי שוב לראות את המכשיר שבבעלותה. ברם, לתומה סיפרה אמה, גב' אסתר גיבלי על נפילת המכשיר, לגב' חדווה פלדמן, מזכירת אגף מיכון ומיחשוב של העירייה.

תשובתה המפתיעה של פלדמן היתה שלדעתה אין כל בעיה והיא סבורה שהפיתרון היעיל ביותר הוא לפנות לשלמה בורובסקי, מנהל המוקד העירוני, והוא בוודאי ישמח לעשות הכל לקיים מצוות השבת אבידה.

ואכן, זמן קצר לאחר פנייתה של פלדמן למנהל המוקד, יצא, צוות מאגף תשתיות ופיתוח של העירייה למערכת התעול, ולאחר עבודה מאומצת שלפו את המכשיר ושמחו, כמובן, להחזירו לבעליו.

ארז שקיבלה את המכשיר בשמחה אף דאגה לכתוב מכתב למנהל המוקד ולעובדים, בו היא מדגישה, כי "העובדים לא רק נעימים בהתנהגותם, אלא שהם בועה אנושית יוצאת דופן".
עירייה ניקוז תעלה סלולר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד