ג' אייר התשפ"ד
11.05.2024

בוקר מלחמה • שבע רקטות נורו לעבר ישראל; הושבתו הלימודים באשקלון

למרות הכרזת הפסקת האש של החמאס - נמשכת האש בדרום • 2 רקטות נורו לעבר אשקלון, אחת מהן יורטה על ידי מערכת כיפת ברזל • יושבתו הלימודים בעיר • 7 רקטות נורו הבוקר לעבר המועצה האזורית אשכול • לא היו נפגעים ולא נגרם נזק

ירי טילים. צילום: ארכיון
ירי טילים. צילום: ארכיון צילום: ארכיון

הירי אל דרום ישראל נמשך: שבע רקטות קסאם נורו מרצועת עזה לעבר שטח ישראל בשעות הבוקר (ה').

כל הנפילות היו בשטח של המועצה האזורית אשכול. לא היו נפגעים ולא נגרם נזק. למרות המצב המתוח הלימודים ברוב מוסדות החינוך בעוטף עזה, שלא יצאו עדיין לחופשת הקיץ, יתקיימו כסדרם.

הלילה נורו גם רקטות לעבר אשקלון, אחרי התייעצות מול גורמי הביטחון, החליט ראש עיריית אשקלון בני וקנין, על ביטול הלימודים בעירו.

הלילה הופעלה אזעקה באזור אשקלון פעמיים. אחת מהרקטות יורטה על ידי סוללת כיפת ברזל.

אמש לקראת חצות הודיעו חמאס וארגוני ההתנגדות הפלסטינית על נכונותם להפסקת אש, אם ישראל תחדל לתקוף בעזה - הודעה שכאמור לא קיבלה תוקף בשטח.

מאז החל סבב ההסלמה האחרון ביום שני נורו לעבר ישראל למעלה מ-100 רקטות, 60 מתוכן אתמול. לפחות 4 בני אדם לקו בחרדה, ונזק נגרם לבית אחד במועצה אזורית שדות נגב, ללול ולחממות חקלאיות.
צה"ל מצדו לא נשאר חייב. במהלך אתמול בוצעו מספר תקיפות של חיל האוויר בעזה, בהן של יעדי טרור בצפון הרצועה. הפלסטינים דיווחו על שלושה פצועים. בסך הכל נהרגו בשלושת הימים האחרונים 6 פלסטינים.

הרמטכ"ל רא"ל בני גנץ התייחס להידרדרות הביטחונית ואמר: "צה"ל, עמד ועומד - עוצמתי ונכון להמשיך להגיב וליזום ולתת מענה לכל איום בכל זמן".
רקטות גראד כיפת ברזל עזה דרום

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד