כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024

מד"א העניקה אמבולנס לתושבי כפר חב"ד

בטקס מיוחד, בהשתתפות רבו של כפר חב"ד, הושק אמבולנס מד"א שיציל את חיי תושבי כפר חב"ד והסביבה • מנכ"ל מד"א: "מלוא הגיבוי למתנדבים החרדים כדי שיוכלו להציל, תוך שמירה על ערכי התורה"

מד"א העניקה אמבולנס לתושבי כפר חב"ד

בטקס מיוחד, בחזית 770 בכפר חב"ד, הושק אמבולנס שישמש את תושבי כפר חב"ד. המעמד נערך בראשות רבו של כפר חב"ד, הגרמ"ש אשכנזי, ובהשתתפות מנכ"ל מד"א אלי בין, יו"ר המועצה האזורית עמק לוד, מר מנשה משה, יו"ר ועד כפר חב"ד בנימין ליפשיץ, ראש אגף המבצעים במד"א מגן גיל מושקוביץ, מנהל מרחב 'איילון', תמ"ג - איציק בן אהרון, אחראי 'שמירה' בכפר, יואל בלניצקי, בכירי מד"א, מתנדבי ההצלה ותושבי הכפר.

היותה של כפר חב"ד במרכז הארץ ומיקומו האסטרטגי, הביאו את ראשי מד"א להבין את חשיבות הצבת אמבולנס קבוע בנקודת הזנקה בכפר, דבר שישרת את תושבי הסביבה כולה ויסייע להציל חיים במהירות האפשרית ביותר.

במקביל לחנוכת האמבולנס, הציב מד"א ארון החייאה בבית 770, על מנת לסייע למתנדבי ההצלה במסגרת מד"א להעניק טיפול רפואי בעת הצורך. את בית 770 בכפר חב"ד, הבנוי כהעתק מדוייק של 770 בניו יורק, פוקדים עשרות אלפים מידי שנה, ובשל כך נוצר צורך חיוני להציב במקום ערכת החייאה שתוכל להיות לעזר רב בעת קרות אירוע חירום.

לאחר מעמד השקת וחנוכת האמבולנס, נכנסה הפמליה לחדרו של הרבי, כשמנכ"ל מד"א מביע בפני הרבנים את התרגשותו הרבה מהביקור ואת רגשותיו העמוקים המסורים למתנדבי ההצלה מקרב חסידי חב"ד, שעושים לילות כימים להצלת חיי אדם.

במהלך הארוחה שהתקיימה, נשא דברים רב הכפר ואיחל שהאמבולנס יסייע רק בשמחות. יו"ר המועצה, מנשה משה, אמר: "לפני מספר חודשים, במהלך טקס השקת כבאית בכפר, אמר מנכ"ל מד"א שצריך לדאוג גם לאמבולנס. והנה היעוד מתגשם. כאן מכונסים חבורה של מתנדבים בכל תחומי ההצלה, אני מכיר ומקיר את פעילותם למען הכלל".

יו"ר כפר חב"ד, בנימין ליפשיץ, הודה למד"א על שנרתמה למען תושבי הכפר ואמר בסיפוק: "לפני חצי שנה השקנו כבאית בכפר, ועתה אנו משיקים אמבולנס, וכל זאת על מנת שנוכל להציל את חיי תושבי האזור כולו בעזרתכם".

מנכ"ל מד"א רמ"ג אלי בין אמר: "אני שמח להשיק אמבולנס בכפר חב"ד. מיקומו של הכפר הוא אסטרטגי והצבת האמבולנס בשטחי הכפר לבטח תציל את חייהם של אנשים רבים".

בין הוסיף ואמר: "אני רוצה להביע בשם מד"א תודה מיוחדת לכל מתנדבי ההצלה החרדיים שפעילים במסגרת מד"א בצורה מקצועית מבלי לפגוע בערכי התורה והצניעות עליהם מופקדים הרבנים. אתן למתנדבים החרדיים את מלוא הגיבוי לפעילותם. תודה מיוחדת אני מבקש לומר לאנשי חב"ד שאני חש כי הם עושים זאת כשליחות של ממש".































אמבולנס מגן דוד אדום חבד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד