כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024

היעדרות גומא אגיאר: "הוא יפציע משום מקום"

בפלורידה נמשכים החיפושים אחר המיליארדר היהודי • מזג אויר סוער גרם נזק לסירה, אך לא נמצאו סימני דם • יועצו לענייני חרדים, נחום בנדיקט: "יש לו גוף ואופי חזקים"

גומא אגיאר. צילום: יעקב כהן
גומא אגיאר. צילום: יעקב כהן

יותר מ-24 שעות חלפו מאז התגלתה סירתו של המיליארדר היהודי, גומא אגיאר, נטושה בחופי מיאמי - ובמשטרת פלורידה לא הצליחו עד כה לאתר קצה חוט להיעלמותו. החוקרים לא פוסלים אף אפשרות חקירה.

אגיאר יצא שלשום (ג') שעון ארה"ב לשיט בסירת מנוע הנמצאת בבעלותו מביתו אשר בפורט לודרדייל בפלורידה. ככל הנראה, הוא נקלע למזג אוויר סוער. לאחר שלא שב הביתה, הודיעה רעייתו על היעדרותו והחלו חיפושים של אנשי משמר החופים.

סירתו נמצאה נטושה באחד החופים. החיפושים האינטנסיביים אחר אגייאר נמשכים בשעות אלה.

כלי תקשורת בפלורידה דיווחו במהלך הלילה כי מבדיקה שנערכה לסירה שהגיעה אל החוף, עולה כי לסירה נגרם נזק, ככל הנראה כתוצאה מרוחות עזות וגלים גבוהים כפי שהיו בפלורידה בזמן בו אגייאר היה בסירה.

בנוסף, מבדיקה שנערכה בסירה, לא נמצאו סימני דם. במשטרה בודקים האם על הסירה היו אנשים נוספים. החוקרים אף לקחו בחשבון כי אגאיר סבל מבעיות נפשיות וניסה לשים קץ לחייו.

נחום בנדיקט, מי ששימש כיועצו האסטרטגי לענייני חרדים, סיפר היום ל'בחדרי חרדים' כי כששמע על היעלמותו, הוא היה "המום. אנחנו מקווים שהוא בריא ושלם. כמי שמכיר את גומא, הוא יפציע פתאום. מדובר באדם בעל גוף חזק ואופי חזק".

בנדיקט ליווה את אגייר בתקופת שהותו בארץ. "הוא היה מחובר מאד לדת, רצה ללמוד, התחבר מאד לחסידויות, היה מבקר בטישים ובבתיהם של אדמו"רים".

בנדיקט מספר כי באותה תקופה, "הוא תרם מיליוני דולרים לעולם התורה".
גומא אגאייר פלורידה סירה נחום בנדיקט משטרה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד