כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

נס בניצנים: רכבת פגעה באוטובוס - ללא נוסעים

תאונה בין רכבת לאוטובוס בצומת ניצנים הסתיימה בנס עם עשרה פצועים באורח קל עד בינוני • האוטובוס נתקע על פסי הרכבת, הנוסעים נמלטו וחייהם ניצלו

זירת התאונה; צילום משה ויצמן - חדשות 24
זירת התאונה; צילום משה ויצמן - חדשות 24



בשעה 15:08 התקבל דיווח במוקד מד"א ו'איחוד הצלה' על תאונת דרכים קשה בין רכבת לאוטובוס בכביש 4 בצומת ניצנים, הוכרז אירוע רב נפגעים, וכוחות רבים יצאו למקום.

כוננים שהגיעו למקום דיווחו על אוטובוס של חברת "אוליבייה" שהתהפך על צידו, לאחר שנפגע מרכבת נוסעים. לאחר סריקות התברר כי האוטובוס היה ריק מנוסעים שהספיקו לצאת ממנו. בסריקה שנערכה ברכבת אותרו מספר נפגעים באורח קל מקרב הנוסעים.

אבי טובול חובש 'איחוד הצלה - דרום' שפיקד על המתנדבים באירוע דיווח "כשהגעתי לזירה ראיתי כי ישנו פצוע באורח בינוני עד קשה ומספר נפגעים קל מנוסעי האוטובוס - האוטובוס שהתהפך לאחר שנפגע מהרכבת היה ריק - לא היו נפגעים נפגעים ברכבת, כוחות נוספים של 'איחוד הצלה' שהיו בדרכם למקום בוטלו".

דובר מד"א, זכי הלר, מסר ל'בחדרי חרדים' כי מדובר בתאונה בין אוטובוס לרכבת, לאחר סריקת צוותי מד"א במקום אותרו 10 פצועים בלבד באורח בינוני עד קל, ולא אותרו נפגעים נוספים. 7 מתוך ה-10 פונו לבית החולים ברזילי באשקלון, השאר טופלו במקום.

על פי גורמים במשטרה נהג האוטובוס יצא מהיישוב ניצן ואז עבר במחסום הרכבת שהיה מורם ככל הנראה. הרכבת פגעה בו בצידו האחורי, מה שהוביל להתהפכותו. כרגע בודקים במשטרה האם היתה תקלה במחסום. לצד המחסום ניצב תצפיתן שתפקידו להתריע במקרים בהם המחסום לא עובד.

ממשטרת התנועה נמסר כי עשרת הפצועים בתאונה, הם מקרב נוסעי האוטובוס. הם נפצעו באורח קל, ורובם פונו לבית החולים ברזילי באשקלון.

כ-100 נוסעים שהיו במהלך נסיעה ברכבת הפוגעת, הועברו לרכבת חלופית.

צילום זירת התאונה: משה וייצמן - חדשות 24









רכבת אוטובוס ניצנים נס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד