כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024

הגופה שנמצאה: ככל הנראה לא של גומא אגאייר

במהלך החיפושים שנערכו אחר הטייקון היהודי שנעלם לאחר שיצא לשיט, נמצאה גופה בנהר, סמוך למקום בו נעלם • לאחר בדיקה: כנראה לא גופתו של גומא אגאייר

גומא אגאייר צילום: יעקב כהן
גומא אגאייר צילום: יעקב כהן

כלי התקשורת בארה"ב פרסמו במהלך השעות האחרונות כי גופה לא מזוהה נמצאה בנהר בפאלם ביץ', האזור בו נעלם איש העסקים גומא אגייאר. על פי הדיווח, הגופה נמצאה בשעה 7:45 בבוקר (שעון פלורידה).

אגאייר, יצא לשיט ביום רביעי ומאז נעלמו עקבותיו, החיפושים אחריו הופסקו אתמול בשעות הלילה. משטרת פורט לודרדייל עדיין לא קבעה אם הטייקון היהודי נהרג וכיצד, אך הבוקר הופסקו לעת עתה החיפושים אחריו.

הגופה שנמצאה, אותרה כשהיא צפה בנהר הסמוך למקום בו נעלם אגייאר, אחרי שיצא לשיט ביום רביעי האחרון. על פי אחד הדיווחים, האדם שנמצא הינו בעל חזות היספנית. הרשויות ביצעו ניתוח בגופה כדי לקבוע את סיבת המוות ולגלות האם מדובר בגופתו של אגאייר, אולם לאחר בדיקות דווח, כי ככל הנראה לא מדובר בגופתו.

לפי דיווח ב-Sun-Sentinel, אחד העיתונים הגדולים במיאמי, בזמן שהרשויות מנסות להתחקות אחר צעדיו של אגייאר, אמו מילאה בבית המשפט מסמך בו היא מבקשת להיות האפוטרופוס הזמני להונו הנאמד בכ-100 מיליון דולרים.

גומא אגייאר טביעה נעדר גופה מיאמי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד