כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024

שבעה חודשי מאסר לאדם שנהג בשכרות ובזמן פסילת רישיון

האני חרחש בן 40 הורשע בבית משפט השלום לתעבורה בירושלים. אור ירוק: "המדינה חייבת להגביר את האכיפה בכבישים, כדי להרתיע נהגים מלשתות ולנהוג"

שבעה חודשי מאסר לאדם שנהג בשכרות ובזמן פסילת רישיון

בית משפט השלום לתעבורה בירושלים, גזר ב-24 למאי 2012, שבעה חודשי מאסר בפועל, על אזרח שהורשע בנהיגה תחת השפעת אלכוהול והיה בזמן פסילת רישיון. האני חרחש, בן 40, הורשע לאחר ניהול הוכחות, בעבירות של נהיגה בזמן פסילה ונהיגה בשכרות בריכוז של 915 מ"ג אלכוהול בליטר אוויר נשוף. לחרחש, 75 הרשעות תעבורה קודמות, ושלוש הרשעות פליליות שבגינן נדון לתקופת מאסר של חודשיים.

שופטת בית משפט השלום לתעבורה, מרים קסלסי, ציינה כי: "לעניין חומרתה של נהיגה בזמן פסילה, או ללא רישיון נהיגה בתוקף אין צורף להכביר במילים. לא מדובר רק בזלזול ואי כיבוד החוק כי אם בסיכון לכולי עלמא, לנהגים ולהולכי הרגל מסביב". השופטת קסלסי גזרה על האני חרחש, שבעה חודשי מאסר בפועל ובנוסף 12 חודשי מאסר על תנאי למשך שלוש שנים, אם ינהג ללא רישיון נהיגה בתוקף או תחת פסילה. כמו כן, נגזר על חרחש פסילה מלהחזיק רישיון נהיגה למשך שלוש שנים.

עמותת אור ירוק: "על המדינה להגביר את האכיפה כדי להרתיע נהגים מלנהוג בזמן פסילת רישיון נהיגה ותחת השפעת אלכוהול. נהיגה בשכרות, הינה עבירה חומרה אשר לא רק מסכנת את הנהג עצמו אלא גם את שאר משתמשי הדרך האחרים".
אור ירוק נהיגה בשכרות אלכוהול

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד