י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

הדיפלומט הישראלי רשם: "זכיתי, ואזכור זאת כל ימי חיי"

בכיר במשרד החוץ הישראלי סייר במרכז החסד היהודי במוסקבה • לאחר סיור ערוך ומקצועי, העלה את רשמיו ב'ספר האורחים': "זכיתי, ואזכור זאת כל ימי חיי"

הדיפלומט הישראלי רשם: "זכיתי, ואזכור זאת כל ימי חיי"

אסף ברכה, מבכירי משרד החוץ הישראלי ואחד מאחראים הראשיים של 'חדר המצב' של משרד החוץ בישראל, ערך הבוקר (ג) ביקור ארוך ומקצועי במרכז החסד היהודי במוסקבה.

לביקור התלוו סגן הקונסול הישראלי במוסקבה, בעלה של שגרירת ישראל ברוסיה דורית גולנדר, מידידי מרכז החסד לאורך כל ימות השנה.

במסגרת 'מחלקת ישראלים בחו"ל' של משרד החוץ, שם משמש ברכה כסגן מנהל, הוא עומד בקשר עם מאות בתי חב"ד בעולם, ומכיר מקרוב שלוחים רבים, שיחד איתם 'חדר המצב' של מדינת ישראל מסייע לישראלים רבים שנקלעו לבעיות כאלה ואחרות בחו"ל, בהם מאות ישראלים הנמצאים בבתי כלא שונים, ועד להטסת גופות במקרה אסון חלילה.

הביקור נועד לעמוד מקרוב על הפעילות הרבה המתבצעת בין כותלי מרכז החסד – שערי צדק, אותו הקים לפני מספר שנים רבה הראשי של רוסיה הגר"ב לאזאר, והמקיים פעילות במגוון ענק של תחומים.

במהלך הביקור והפגישה הארוכה, הופקו לקחים ממקרים שונים, בהם מרכז החסד והשגרירות הישראלית במוסקבה נחלצו חושים לפתור את הבעיות, גם באמצעות סניף 'זק"א-רוסיה' הפועל במרכז החסד. בנוסף, סוכמו מספר מהלכים להמשך שיתוף פעולה פורה למען הנזקקים ובכל מקרה חרום.

עם סיום הסיור בכל אגפי מרכז החסד, העלה האורח את רשמיו מעל דפי 'ספר האורחים' וכתב: "זכיתי, ואזכור זאת כל ימי חיי".







דיפלומט ביקור הגרב לאזאר חדר מצב רוסיה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד