א' אייר התשפ"ד
09.05.2024

המוהל נתקע בפקק - ונלקח לברית על אופנוע

מוהל שהוזמן מבני ברק לברית, נתקע בפקק שיצרה השריפה הגדולה • אופנוע של מתנדב 'איחוד הצלה' חילץ אותו במהירות והביאו לברית, לשמחת בני המשפחה המודאגים

המוהל נתקע בפקק - ונלקח לברית על אופנוע

השריפה הגדולה שפרצה היום (ג) באיזור ירושלים, שיתקה את העיר, וגרמה למאות ואלפי אנשים לאחר לעבודה ולפגישות או לשוב לביתם. בין האלפים היה גם מוהל בדרכו לברית, כאשר בני משפחת אייכלר והרך הממתין למילתו ממתינים לבואו של המוהל, אך הוא נתקע בפקק.

זאבי סופר, מפקד יחידת האופנועים של 'איחוד הצלה' מספר ל'בחדרי חרדים': "ישבתי במשרדי 'איחוד הצלה', כאשר התקבלה קריאה חריגה במוקד הטלפוני של המוקד הארצי 'אנחנו עורכים ברית לאחיין, והמוהל תקוע עם רכבו בפקק בדרך לירושלים בעקבות השריפה הגדולה. יש לכם אולי איך לעזור לנו?'

"המוקדן שקיבל את הפנייה זרק את השאלה לאוויר המשרד, והחלטתי להירתם למשימה. יצאתי כשאני רכוב על אופנוע, כאשר מתנדב נוסף מצטרף אלי לנסיעה. הגענו לרכבו של המוהל שהיה בעליות מעין-כרם לכיוון הר הרצל. המוהל הופתע לקבל את הטרמפ הלא צפוי.

"המתנדב שהגיע יחד איתי נכנס לרכבו של המוהל כדי לשמור עליו ולשחרר את המוהל, ואילו המוהל עצמו עלה לאופנוע ההצלה, תוך כדי שהוא מציין שזו פעם ראשונה שהוא נוסע על אופנוע. הנוסעים ברכבים מסביב הביטו בפליאה ברב המעוטר בזקן ארוך עולה על האופנוע, כשציציותיו מתבדרות ברוח, בדרכו לקיים עוד מצווה.

"אמנם אני עוסק ביום יום בהצלת חיים, אך מקרה כזה מרגש ונותן סיפוק מיוחד. לא מדובר בפעם הראשונה שאני נתקל בסיטואציה כזו. לפני כארבע שנים בעקבות הפגנות בכניסה לירושלים נתקע מוהל בפקק, גם אז יצאתי עם האופנוע ודהרתי יחד איתו לעבר אולם הברית, לשמחת בני המשפחה".

המוהל הרב נח קופולוביץ מספר כי יצא מביתו שבבני ברק מעט לפני השעה 14:00, כדי להגיע לברית שהייתה אמורה להיערך בשעה 15:00.

לדבריו, הוא בקושי הספיק להתרגל לרכיבה על האופנוע, ותוך כ-7 דקות כבר הגיע לבית הכנסת 'אהבת חסד', שם המתינו לו בני המשפחה והרך הנימול.

בני המשפחה אמרו כי המתינו במשך כשלוש שעות לבואו של המוהל, וכבר חשבו לנסות ולחפש מוהל אחר. "אני מסתכל במראה, רואה את הציציות של המוהל מתנפנפות ברוח, זה עשה לי כיף בלב, אני בטוח שזו סיטואציה שלא תישכח לאורחים", אומר אחד מבני המשפחה.









ברית אופנוע מוהל פקק שריפה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד