י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

שערוריה במרכז החרדי של 'סלקום': אין מזגנים

אלפי לקוחות חרדיים שפקדו בחודש האחרון את סניף 'סלקום' בגאולה – התלוננו על מחנק וחום כבד • לקוח: "בסניף חילוני זה לא היה קורה" • ומה מגיבים בחברה?

מרכז 'סלקום'. צילום אילוסטרציה
מרכז 'סלקום'. צילום אילוסטרציה



אלפי לקוחות חרדיים של 'סלקום' ועשרות עובדי סניף השירות והמכירה החרדי של החברה בשכונת גאולה בירושלים, סובלים מזה כחודש ימים משירות בלתי נסבל.

לפני קרוב לחודש חדלו לפעול מזגני הקירור של הסניף, הממוקם ברחוב יעקב מאיר בבירה.

התקלה לא סודרה מאז, למרות מאות פניות חוזרות ונשנות וכאילו לא מדובר באחד הקיצים החמים ביותר שידעה ישראל.

הנהלת החברה הסלולארית רכשה כמה מאווררים אותם פיזרה בסניף, אך על פי עדויות הלקוחות, הם לא מסייעים במאומה מול החום הכבד והצפיפות האיומה.

י. מ., לקוח 'סלקום', פנה ל'בחדרי חרדים' – וסיפר: "כולם יודעים שהמתנה במרכז השירות של חברה סלולארית אורכת זמן רב. הגעתי בחודש האחרון כמה פעמים לסניף הקטן והצפוף בשכונת גאולה. עמדתי ונטפתי זיעה, וכמוני עוד עשרות לקוחות לצד העובדים. באחד הימים חילקו ללקוחות ארטיקים כפיצוי על החום הכבד, אבל זו בדיחה.

"פניתי לעובדי המרכז – והם השיבו בתירוצים מתירוצים שונים. העובדים טענו שזו אחריות תקציבית של החברה, ואילו אחד המנהלים סיפר שמדובר בבעיה של חברת החשמל. התחושה כאילו עושים את זה כדי שהלקוחות יתייאשו ולא יגיעו לסניף. אין לי ספק שאם זה היה קורה בסניף שירות חילוני, 'סלקום' הייתה דואגת לתיקון התקלה באופן מיידי".

תגובת סלקום: "אנו ממתינים לשדרוג התשתית על ידי חברת חשמל ומשוכנעים כי הנושא ייפתר בימים הקרובים".
סלקום מזגן חום סלולרי שערוריה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 22 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד