כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024

מכת חושך • שני קציני חיל הים נהרגו בהתהפכות

הרכב המסחרי שבו נסעו ארבעה קצינים התנגש במשאית שנסעה לפניו בקטע חשוך בכביש 4 לכיוון דרום • שניים נהרגו ושניים נפצעו • נהג המשאית: "אני רק זוכר מכה חזקה"

צילום אילוסטרציה
צילום אילוסטרציה



שני קצינים בני 24, המשרתים בחיל הים באשדוד, נהרגו הלילה (ד') ושני חבריהם נפצעו קשה וקל כשהתהפכו ברכב המסחרי שבו נסעו בכביש 4 לכיוום דרום, באזור מחלף חולות, בשובם מאירוע.

צוותי זק"א וכיבוי עזרו בחילוץ הגופות מהרכב שהתרסק.

על פי גרסת בוחני התנועה של משטרת מרחב השפלה, הרכב המסחרי התנגש מאחור במשאית שנסעה לפניו. הנהג איבד שליטה ופגע בגדר הפרדה.

מנדי חביב מפקד זק"א שפלה, אמר ל'בחדרי חרדים' "מדובר בתאונה קשה ומורכבת, רכב דבל קבינה שככל הנראה איבד שליטה פגע במשאית והתהפך על הצד. החילוץ של נוסעי הרכב היה מורכב. חילצנו פצוע במצב קשה שפנה לבית החולים. מתנדבי זק"א בסיוע כיבוי חילצו את 2 גופות ההרוגים מהרכב. פעלנו בזירה בטיפול בהרוגים ובאיסוף הממצאים הרבים".

"נסעתי בקטע שהיה חשוך", סיפר נהג המשאית ל-ynet. "ראיתי את הרכב המסחרי במראה, הרגשתי את המכה וראיתי אותו מתהפך ופוגע בגדר ההפרדה. המשאית שלי עוד המשיכה לנסוע קצת עד שנעצרה. זו הייתה מכה חזקה. עצרתי. לא הייתי מסוגל לרדת. אני כולי רועד. רק התקשרתי למשטרה וחיכיתי שיגיעו כולם".

הוא הוסיף לספר: "לא ראיתי כלום לפני כן. אני רק זוכר את המכה החזקה שהרגשתי ואז שראיתי אותו מתהפך. אני לא מבין מה גרם לו להתנגש בי".

הפצועים פונו לבית החולים 'שיבא - תל השומר'.

דובר צה"ל מסר כי שני קציני צה"ל נהרגו ושני קצינים נוספים נפצעו באורח קשה ובאורח קל בתאונת דרכים צבאית שהתרחשה באזור מחלף חולות הסמוך לראשון לציון, היום (ד') בשעות הבוקר המוקדמות. ארבעת הקצינים משרתים בבסיס חיל-הים באשדוד.

הקצינים קיבלו טיפול רפואי ראשוני במקום על-ידי צוותי מגן-דוד אדום ובהמשך פונו לקבלת טיפול רפואי בבית חולים. הודעה נמסרה למשפחותיהם.

שמותיהם של קציני צה"ל שנהרגו הם סרן עמרי שחר, בן 25 מכפר סבא וסגן רפאל בובליל, בן 22 מרמת גן. בתאונה נפצעו 2 קציני צה"ל נוספים באורח קשה ובאורח קל. המשטרה הצבאית החוקרת פתחה בחקירת האירוע.

צה"ל משתתף בצער המשפחות ומאחל החלמה מהירה לפצועים.

צילום: אנשי בעק













קטלנית חיל הים קצינים פצועים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד