כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

צפו • הצ'אלמער מאיים: "אלון ויינשטיין, אתה תסתלק מכאן"

הוארך מעצרו של יחזקאל טורנהיים, מהדמויות היותר צבעוניות של 'מאה שערים', שנחשד ביידוי אבנים לעבר רכב • צפו בטורנהיים מתעמת עם קצין המשטרה ומאיים עליו

צפו • הצ'אלמער מאיים: "אלון ויינשטיין, אתה תסתלק מכאן"



בית המשפט השלום בירושלים האריך את מעצרו של יחזקאל טורנהיים עד מחר (ה) בשעה 11:00.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי בכוונת המשטרה להגיש נגדו כתב אישום.

במהלך הדיון הציגה המשטרה סרט ששודר בטלוויזיה בו רואים את טורנהיים יורק לעבר שוטרים בעצרת אשמורת הבוקר שנערכה השבוע בכיכר השבת בירושלים. במשטרה ציינו כי בסרטון נראה טורנהיים כשהוא קורא לשוטרים 'נאצים' ועוד.

במשטרה הביעו חשש לשחררו ממעצר, בשל העובדה שהוא בעל עבר פלילי, ובתיקים קודמים שהתנהלו נגדו הוא לא התייצב לדיונים. במשטרה הציגו גם כתב אישום נוסף שהוגש נגדו בעבר בגין תקיפת שוטר והפרעה לשוטר, וביקשו להאריך את מעצרו ב-48 שעות נוספות כדי להשלים את פעולת החקירה.

עו"ד יאיר נהוראי, שייצג את טורנהיים, אמר בדיון כי מדובר באדם מבוגר הנוטל תרופות. הוא הציע לשחרר אותו בערבות תוך התחייבות לעזוב את שוק מאה שערים. השופט שמעון פיינברג קבע כי קיימות שתי עילות מעצר. עילה של מסוכנות וחשש הימלטות מהדין.

יחזקאל טורנהיים נחשב לאחת הדמויות המוכרות והעסיסיות היום בשכונת מאה שערים.

אך מתיעוד שהגיע ל'בחדרי חרדים' עולה כי המעצר נגד טורנהיים בוצע הבוקר (ד) לאחר שהתגרה במשך מספר דקות בנציגי המשטרה שנכחו במקום, ובין היתר גם עם אלון ויינשטיין, קצין במשטרת ירושלים שהגיע לזירה הבוקר.

בקטע הוידאו נראה יחזקאל טורנהיים מנסה להתרחק מסביבתו של ויינשטיין שמגיב לעברו: "בוא לאן אתה הולך?"



טורנהיים לא נשאר חייב: "לאן אתה הולך? אני לא בא איתך אתה בא איתי. בוא הנה. אם אתה נוגע בי....", מוסיף טורנהיים באזהרה, תוך שויינשטיין משיב: "אני לא נוגע בך".

השיחה נמשכת לעיני עשרות סקרנים המתגודדים סביבו ונהנים מההצגה היומית: "אלון ויינשטיין אתה תסתלק מכאן. אם תרימו יד אתם תקבלו בחזרה", קורא טורנהיים, ומצהיר לסובבים: "אני לא מפחד מהם".

לאחר מספר דקות תפסו השוטרים את טורנהיים והכניסו אותו לתוך ניידת משטרה. בתגובה כמה מהמתקהלים יידו אבנים לעבר השוטרים והניידת. אך לאחר שהשוטרים פתחו בריצה לכיוונם, נמלטו המיידים.

בעצרת שהתקיימה השבוע קרא טורנהיים לעבר שוטרי מג"ב: "נאצים! תסתלקו מכאן", וירק לעברם תוך שהוא אומר לאחד מהם: "טפו עליך".

צילום וידאו: יוסי הכט, חדשות 24

יחזקאל טורנהיים מאה שערים אלון וינשטיין משטרה בתי ורשא

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 21 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד