י"ג אייר התשפ"ד
21.05.2024

הסתה באוטובוס 'אגד': "סיימת לנצל את הצבא"?

חייל חרדי שעלה לקו 301 'זכה' לשטיפה מנהג האוטובוס: "סיימת לאכול צהריים בבסיס, אז עכשיו אתה יכול ללכת הביתה"? • אשתו: "ביטלנו התלונה כדי לא לפגוע בפרנסתו"

חיילים חרדים. צילום: יעקב נחומי
חיילים חרדים. צילום: יעקב נחומי

מקרה הסתה התרחש אתמול (ג) נגד חייל חרדי, שנסע בקו 301 מאשקלון לכיוון תל אביב. החייל הותקף מילולית על ידי נהג האוטובוס. "סיימת לנצל את הצבא?" שאל הנהג בזלזול מחפיר, לאוזני כל נוסעי הקו.

החייל, שמסרב להזדהות בשמו, נוהג לעלות מידי יום לקו המגיע לביתו שבדרום הארץ. אתמול הוא יצא מוקדם מן הרגיל מהבסיס בו הוא משרת, מסיבות אישיות.

"כשהוא עלה לאוטובוס יחד עם חיילים נוספים, הוא זכה לקבלת פנים יוצאת דופן", מספרת רעייתו בשיחה עם 'בחדרי חרדים'. "הנהג דיבר אליו בזלזול מחפיר ובוטה ואמר לו: 'סיימת לאכול ארוחת צהריים בבסיס, כעת אתה כבר יכול ללכת הביתה, הא?'"

לטענתה, הנהג גם הוסיף בטון מזלזל: "'אתם החרדים עולים לצבא הרבה כסף'. בעלי הרגיש מאוד פגוע ולא נעים כתוצאה מהדברים", היא אומרת.

אחד מאנשי אתר האינטרנט 'דוסים', שפרסם את הסיפור לראשונה, סיפר כי בני הזוג הגישו תלונה בחברת 'אגד', אך מאוחר יותר משכו אותה. "חלק אמרו לנו שאולי זה לא היה נכון למשוך את התלונה", אומרת רעייתו של החייל. "אך עשינו את זה מתוך רצון שלא לפגוע בפרנסתו".

האישה: "הדבר החשוב לנו מכל, גם בפרסום הדברים, היא ההבנה שיש לתקשורת כח עצום, ויש לשים קץ להסתה הפרועה שלה נגד חרדים, היות והדברים מחלחלים גם למקרים כאלו".

את תגובתה של חברת 'אגד' לא ניתן היה להשיג עד כה, והיא תפורסם עם קבלתה.
חייל אוטובוס אגד צבא חרדים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 12 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד