כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024

הגר"א ברלנד: "פוטין הוא ראש המחבלים" • צפו

בכנס חיזוק שהתקיים באצטדיון 'וינטר', תקף הגר"א ברלנד את נשיא רוסיה, ולא שכח לטפל גם בגרמנים ובסורים • בסיום המעמד קרא הגר"א את ה'תיקון הכללי' • גלריה ווידאו

דואג לסורים הגר"א ברלנד
דואג לסורים הגר"א ברלנד



אלפים גדשו אמש (ה) את אצטדיון 'וינטר' ברמת-גן, בכנס התעוררות וחיזוק של מוסדות 'שובו בנים' של ברסלב, בראשות הגר"א ברלנד.

את הכינוס פתח בני מחלב, מקורבו של הגר"א ברלנד: "כל מי שהגיע לכאן שותף לפרויקט הבאת יהודים לאומן בראש השנה". מחלב ציין את הנקודות ברחבי הגלובוס בהן תאמר תפילת התיקון הכללי, יחד עם המשתתפים בכנס. בין השאר: ארה"ב, קנדה ומקומות שונים באירופה.

מיד לאחר מכן פתח הקהל בשירת: "ימים על ימי מלך תוסיף", כשהרב ברלנד נכנס לאצטדיון במרצדס שחורה. במשך שעה ארוכה נאם הרב ברלנד בפני קהל האלפים. הוא דיבר על הטבח המתנהל בימים אלו בסוריה: "צריכים להפסיקו מיידית. לעמוד לימין האומללים גם אם הם ישמעאלים. צריך להציל את הילדים הקטנים והמסכנים".



בהמשך הדברים מתח הגר"א ברלנד ביקורת על ביקורו של נשיא רוסיה, ולדימיר פוטין, בישראל והכבוד שקיבל: "מדובר הרי בראש המחבלים", אמר הרב. "כשהוא הגיע לישראל עם כל הפמלייה ורכבי השרד שלו, הרשעות שלו נמסה מיד. אומות העולם כעסו על היטלר שהוא לא סיים את עבודתו, ולכן הם מעלימים עין מאחמדיניג'אד שהוא ההמן של הדור שלנו".

הרב ברלנד תקף גם את פסיקת בית המשפט המחוזי בקלן בגרמניה, "הגרמנים נשארו אותם גרמנים. עוד היום הם אוסרים על היהודים למול. אותה גברת בשינוי אדרת, אותם רוצחים, אותם עויינים".

בסיום הערב החל הרב באמירת 'תיקון הכללי' בניגון, יחד עם אלפי המשתתפים.

מוסדות 'שובו בנים' הביעו שביעות רצון ממספר המשתתפים באירוע. לדברי אחד ממנהלי הכנס: "האצטדיון היה מלא מפה לפה בקהל שבא לשמוע דברי חיזוק והתעוררות מפיו של הגר"א ברלנד, זהו כנס ראשון בשרשרת כנסים ואירועים בהם הרב מתכוון לצאת לציבור כדי לאחד את הפלגים בעם ישראל ולהחזיר יהודים נוספים בתשובה".

יצוין, כי למרות דברי המארגן, באיצטדיון המכיל 8000 מקומות היו כ-7000 איש.

צילום: שמואל דריי































































ברלנד שובו בנים כנס שלושת השבועות חיזוק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 40 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד