כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024

עוקף את המודיע: 'המבשר' ייצא במהדורה דיגיטלית

המבשר מגיע אל האינטרנט: ממחר לפנות בוקר יקבלו גולשים את העיתון בקובץ PDF בחינם, אבל ללא המוספים • המודעות במהדורה הדיגיטלית יהיו שונות מאלו בפרינט

גם באינטרנט. .מאיר פרוש
גם באינטרנט. .מאיר פרוש

גולשים חרדים יקבלו החל מהלילה (בין ראשון לשני) את המהדורה הראשונה של 'המבשר' בגרסה הדיגיטלית שלו. כך מדווח אתר אייס. עמודי העיתון יישלחו בפורמט PDF לכתובות מייל, במגזר החרדי.

התחרות בפרינט החרדי היומי קשה, כאשר שלושה עיתונים שולטים בשוק - 'יתד נאמן', 'המודיע' ו'המבשר'. לדברי גורמים בשוק החרדי, מדובר במהלך מעניין בכך שאחד העיתונים עושה שימוש במדיה שאינה מודפסת.

ב'המבשר' החליטו לשלוח גרסה דיגיטלית למאגר כתובות מייל שבידי העיתון, כל יום לפנות בוקר. יש לציין כי בגלל משקלם הכבד של קבצי ה-PDF, רכשו בעיתון תוכנה שמקבצת אותם ותאפשר את משלוח את הגרסה הדיגיטלית.

לפי אתר אייס, בשוק התקשורת החרדי מרימים גבות לגבי המהלך - משלוח גרסה דיגיטלית בחינם, אולם הערכות גורסות כי העיתון יישלח ללא המוספים שלו, וכך הפגיעה בפרינט תהיה קטנה יותר, ואף תיצור קידום לפרינט עצמו באמצעות המהדורה הדיגיטלית.

גורמים בשוק הפרסום החרדי, יודעים לספר כי מודעות הפרסום במהדורה הדיגיטלית יהיו שונות מאלו בפרסום במהדורת הפרינט, ובכך ייצור העיתון פלטפורמת פרסום נוספת.

קישורים:
מקור: אייס
המבשר דיגיטלי פרסום המודיע יתד נאמן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 30 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד