כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024

מדוע נדחתה כניסתו של דודי אפל לכלא? • חשיפה

אפל היו אמור לרצות מהיום עונש מאסר של 3.5 שנים, לאחר שהורשע במתן שוחד לראשי רשויות ולבכיר במינהל המקרקעין • אז מה גרם לדחייה של יותר מחודש וחצי?

דודי אפל
דודי אפל

שופט בית המשפט העליון סלים ג'ובראן קבע בסוף חודש מאי, כי איש העסקים החרדי דודי אפל יחל את ריצוי עונש המאסר שנגזר עליו בעוד חודש וחצי, ולא כפי שנקבע מתחילה, וזאת בעקבות חתונת בת זקוניו.

ביום ה-31.5.12 קבע בית המשפט כי בתחילת חודש יולי יחל אפל לרצות עונש מאסר של 3.5 שנים, לאחר שהורשע במתן שוחד לראשי רשויות מקומיות ולבכיר במינהל המקרקעין, בתמורה לקידום ענייניו העסקיים.

זמן מה טרם החלטת בית המשפט התארסה בת הזקונים של אפל, ומועד החתונה נקבע ל-16.8.12.

"המבקש נושא לבדו בנטל הכנת החתונה על כל המשתמע מכך", כתב עו"ד נבות תל צור בבקשה שהגיש לדחות את כניסתו לכלא. "נוכחותו בשבועות שלפני החתונה חיונית ונחוצה לצורך החתונה".

אפל אף ביקש להשתתף בחתונה עצמה ובימי השבע ברכות. אל הבקשה צורף מסמך ממנהל אולם האירועים בו תיערך החתונה עם התאריך שנכתב בבקשה.

הפרקליטות התנגדה לבקשה, אך כאמור בית המשפט העליון אישר את דחיית כניסתו לכלא לתאריך ה-20.8.12. אפל יזכה להשתתף בחתונת בת הזקונים ובחלק גדול מימי השבע ברכות שיחגגו בקרב בני המשפחה.

ככל הנראה זו תהיה החגיגה האחרונה בחיק המשפחה, טרם כניסתו לכלא.

עו"ד נבות תל צור, המייצג את דודי אפל, הביע סיפוק בשיחה עם 'בחדרי חרדים' מהחלטת בית המשפט, שנענה לבקשת מרשו להיות נוכח בחתונת בת זקוניו.
דודי אפל בית המשפט נבות תל צור בת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד