כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024

ומי תלה מודעות על סעודת ההודיה? האברך שהחלים

ר' יוסף בן מלכה, האברך שנפצע בתאונה קשה בברכפלד, החלים, ויצא לתלות בעצמו את המודעות המבשרות על סעודת ההודיה • מעוניינים להשתתף? בואו ל'קלויז' של ברסלב

המודעה שחופצה להתפלל לשלומו
המודעה שחופצה להתפלל לשלומו

האברך הרב יוסף בן מלכה שוורץ, שנפגע בתאונת דרכים קשה מאוד בערב חג הפסח האחרון, חוגג הערב (ב) סעודת הודיה גדולה ב'קלויז' של חסידי ברסלב בברכפלד.

אתר 'בחדרי חרדים', שליווה את אשפוזו מאז נפגע בתאונה, משחזר את הרגעים הקשים שעברו על ר' יוסף ובני משפחתו, עם אחד ממכריו: "מדובר בנס גלוי, שכן הוא אושפז במצב קשה מאוד והרופאים לא נתנו סיכוי לחייו וגם אם כן הוא היה צריך להיות משותק. בני משפחתו והמוני חסידי ברסלב דאגו להפיץ את שמו לתפילה תחת כל עץ רענן, אין אחד שלא מכיר את השם יוסף בן מלכה.

"גם גדולי ישראל שאלו את בני המשפחה מה היה עיסוקו, כשאמרו להם שהיה נוהג לחלק עלונים של פרשת שבוע, אמר להם אחד מגדולי ישראל שצריך להתחזק שלא לקרוא עלונים בתפילה. ואכן עם ישראל כולו התפלל לשלומו. לאט לאט מצבו השתפר בהדרגה והוא הגיב לסובבים אותו וברוך ה' הוא קם על רגליו והולך כיום כאחד האדם".

כאמור, הערב יחגגו את סעודת ההודיה. ר' יוסף - שעיסוקו היה בתליית מודעות - תלה בעצמו חלק מהמודעות שהודיעו על סעודת ההודיה שלו.

עוד בנושא:
מודיעין עילית: אברך נפצע קשה מפגיעת אוטובוס
מכתבה של אשת האברך הפצוע: "הצילו. חמלו על ילדי"
ר' יוסף שוורץ מתאושש • "מודים לאלפי המתפללים"
ברכפלד: האברך שנפצע אנוש מאוטובוס ישוב לביתו לשבת
אברך הודיה ברכפלד יוסף בן מלכה תפילה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד