ג' אייר התשפ"ד
11.05.2024

בני ברק: תינוקת בת שנתיים נעלמה באמצע חתונה

תינוקת נעלמה בעיצומה של חתונה • אחד הנוכחים העיד כי ראה אותה יוצאת מאולם השמחות • לאחר מסע חיפושים אינטנסיבי, אותרה התינוקת כשהיא נמה שנת ישרים באולם

בני ברק: תינוקת בת שנתיים נעלמה באמצע חתונה



הלילה (ב), סמוך לחצות, התקבלה קריאה במשטרת ישראל מבני משפחה שהגיעו להשתתף בחתונה בבני-ברק, כי בתם בת השנתיים נעדרת זה שעתיים.

ניידות משטרה, מתנדבי איחוד הצלה, זק"א והשומרים הוזעקו לאולם ברחוב שלמה המלך, שם הוקם חפ"ק (חדר פיקוד) לניהול החיפושים. שוטרים ומתנדבים החלו לסרוק את האיזור, לאחר שאחד מהנוכחים העיד שהבחין בזאטוטה יוצאת לבדה מהאולם.

חיפושים נערכו אף בפתחי בניינים סמוכים. גם באולם עצמו נערכו חיפושים. הועלתה השערה, כי יתכן והזאטוטה נרמה בפינה כלשהי - מה שהתברר לבסוף כנכון.

לאחר כ-40 דקות של חיפושים אינטסיביים, נכנס אחד המתנדבים לעזרת הנשים, שהיו עסוקות בצילומים, והבחין בעגלה נטושה ובה ילדה המתאימה לתיאור פרטי לבוש הילדה.

אנחת רווחה נשמעה מפי ההורים המודאגים.

אפי פלדמן ראש סניף 'איחוד הצלה' בבני-ברק סיפר, כי סמוך לחצות קיבל בקשה ממשטרת ישראל-מרחב דן לסיוע בחיפושים אחר פעוטה שנעדרת מזה כשעתיים מאולמי 'היכלי מלכות' בעיר.

"יצאתי למקום יחד עם עוד כ-30 מתנדבים ואף ביקשנו את עזרת שאר הגופים שעובדים יחד איתנו בשיתוף פעולה כמו זק"א וידידים, שהצטרפו אלינו.

"הקמנו חפ"ק מאולתר במקום והתחלנו בסריקות באיזור האולם. במקביל, מוקד איחוד הצלה החל להתקשר לכל הגמ"חים לילדים אובדים בעיר, על מנת לבדוק באם הגיעה אליהם ילדה העונה לתיאור. לאחר הערכת מצב קצרה עם קצין, הוחלט להתמקד בחיפושים בתוך מתחם האולמות של 'היכלי מלכות'

"ואכן, לאחר שעה קלה של סריקות נמצאה הילדה ישנה בעגלה, כשהיא בריאה ושלימה".

נמצאה האבדה • צילום: דוברות השומרים







תינוקת חיפושים נעדרת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 15 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד