י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

חברת מגדל משנה את המוסכמות לגבי הפנסיה

מגדל יוצאת במהלך שיווקי כולל לשינוי המוסכמות לגבי הפנסיה תחת הכותרת: "התיאבון לחיים לא נגמר אף פעם". ממצאי סקר שערכה מגדל העלו כי רוב הנשאלים היו רוצים לטייל בעולם, לקנות או לשפץ בית

  • י"ג תמוז התשע"ב
חברת מגדל משנה את המוסכמות לגבי הפנסיה

מגדל, חברת הביטוח הפנסיוני הגדולה והמובילה בישראל, יוצאת במהלך שיווקי כולל לשינוי המוסכמות לגבי הפנסיה. במסגרת המהלך הכולל שיופיע בכל סוגי המדיה, ערכה לאחרונה 'סקר חלומות' שנועד למפות חלומות של אנשים, ולהעביר מסר חשוב שעל מנת להגשים חלומות כדאי להתחיל לתכנן את מימושם מוקדם ככל האפשר.

משה תמיר, משנה למנכ"ל מגדל ומנהל תחום השיווק והפיתוח העסקי בקבוצה, אמר עם השקת המהלך השיווקי הכולל כי "גם כשיוצאים לפנסיה התיאבון לחיים לא נגמר - אלא רק מתעצם. יציאה לפנסיה מהווה תחילתו של פרק חיים שבו ניתן לממש חלומות" אומר תמיר אך מדגיש "חוסכים צעירים או מבוגרים לא תמיד מודעים לכך שבחירת מוצר פנסיוני צריכה להיעשות לאחר תהליך מקצועי של ניתוח צרכים של כל לקוח – מבעוד מועד, ולכן יזמנו את המהלך".

המהלך הפרסומי, כולל תשדיר טלוויזיה , המציג זוג פנסיונרים שאך יצאו לפנסייה ומגשימים חלומות שתכננו במהלך שנות העבודה. התפישה הצרכנית החדשה שמציע המהלך היא לחשוב שונה- מזקן לצעיר, מ- "בוא לא נחשוב על זה" ל- "בוא נחלום לקראת זה".

טוני כהן, מנהלת השיווק, הוסיפה כי הפלטפורמה הדיגיטאלית היא חלק בלתי נפרד מהקמפיין "הקמנו מיני סייט ייעודי: www.my-dreams.co.il שבו כל אחד יוכל ליצור את דף החלומות שלו . האתר מותאם גם לגלישה בסלולאר ומאפשר שיתוף ברשתות חברתיות. "אין לי ספק שסימון מטרות עושה חשק אמיתי לתכנן את הפנסיה, ואת זה ניתן לעשות בצורה קלה וברורה באתר מגדל שהינו אתר התוכן המוביל בתחום הזה מזה מספר שנים ובו מגוון כלים לתכנון ולמידה".

לכניסה לאתר החלומות שלי לחצו כאן.
מגדל ביטוח פנסיה חסכון פנסיוני

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד